Merhaba ! ben Sinem bugün okulum ilk günü ve en güzeli de çocukluk arkadaşlarımla aynı sınıfa gidiyor olmam. Aslında çokta şaşırılacak bir şey değil beşimizin de anne- babası yok bize bakan bir hülya teyze var ama o da bu okula gitmemizi hiç ama hiç istemiyor aslında oraya kayıt olan çok az kişi var. Hatta bir düşündüm de yok denecek kadar az. (kapı çalar ve içeri Merve ile Gökhan girer)
-Sinem sen hala hazırlanmadın mı? Bak ilk günden geç kalacağız hadi...
-Üf gitme kızın üzerine ilk okulda da böyleydin sen her şey de bir telaş bir telaş ne olmuş 5 dakika geç kalsak??
-Tamam tamam yine kavga etmeye başlamayın ben hazırım hadi aşağıya inelim.
Onlar cidden her zaman böyleydiler hep kavga ederlerdi. Ama hepsini çok seviyorum hepsi çok iyi. Aşağıya indiğimiz de bana hiç tanıdık gelmeyen bir yüz gördüm.
-Siz kimsiniz acaba??
Diye sordum kız bana:
-Ben Gözde. Teyzenize okulumu tavsiye ettim ve o da kabul etti şimdi sizi götürmeye geldim. E bu kadarsanız hadi gidelim.
Sonrasında kızın dediğini yapıp bi sağ bi sol dolaştık kız yolda hiç kendinden söz etmedi bende sormadım onun yerine Merve ile sohbet ettik. En sonunda kocaman bir kapının önünde durduk kız kapıya bakar bakmaz kapı açıldı. Ama burası okuldan çok harabeye benziyordu. Herkes birbirine baktıktan sonra çaresiz kızı takip ettik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANET Eski Kralın Uğursuzluğu
Science FictionBendim ama nasıl o kadar insanın yenmeye çalıştığı ve bu yolda öldüğü şeyi nasıl yok edebilirdim. Hayır bu olamazdı varis ben olamazdım...