Strock Roder kimdi? Stimalye de neydi hiçbir şeyi anlamamıştım.
Berk dayanamayıp;- Lan anlat ne anlatıcaksan kabus gibi!!
- Peki anlatıyorum Aslında 35 yıl önce ailelerinizle bir ekibimiz vardı. Çok iyi dosttuk son..
- Bir dakika sen kaç yaşındasın ki fotoraftakiyle şimdinin hiç farkı yok.
- Ben vampirin gerizekalı bunu anlamak bu kadar zor değil.
Ve artık arkadaşınızda öyle.
Kendimi çok kötü hissediyordum çünkü herkesin bakışları benim üzerimdeydi. Ama bunlar korkmuş bakışlar değildi. Daha çok benim için endişelenmişlerdi. Yani bende bu herif gibi olacaktım arkadaşlarımın ve insanların ölümünü görecektim düşünmesi bile korkunçtu.-İzin verirseniz devam ediyorum.
etraftakilere baktı kimseden ses çıkmadığını anlayınca anlatmaya devam etti.
-Sonra Zeynep'in vampir olduğunu öğrenmiştik. Eve senin annenin bunun için soyun gereği demiştim. Bize anlattığında şaşırmıştım aynı şuanda sizin şaşırdığınız gibi fakat bize çok büyük bir savaşın yaklaştığı söylemişti bu savaşı başlatan kişi Strock Roder' dı. O bir büyücüydü ama güçlerini yeterli görmedi hep daha çok istedi daha çok daha çok ve ustayı gelmiş geçmiş en büyük büyücünün güçlerini istedi usta onu yanıma çırak olarak almayı kabul etti. Fakat Strock Roder sadece onun yeteneğini büyülerini değil zekasınıda istiyordu. Usta onun bu gidişatının iyi olmadığını anlayınca bir kılıç yaptı ve kılıcın üzerine çeşitli büyüler yaptı. Ve bu kılıca Strock Roder'ın ruhundan bir parça ekledi bu kılıç onu öldürmenin tek yoluydu. Kılıç tamamlandığında usta köye döndüğünde Strock Roder ustayı öldürdü ve onun bilgilerini büyü yoluyla beynine aktardı.Ve şuanda istediği iki şey var birincisi Sinem'in kanı nesillerden nesillere aktarılan bir vampirin kanı ölümsüzlüğün garantisidir. İkincisi de kılıç çünkü işini garantiye almak istiyor ve bu ikisine ulaşırsa yapamıyacağı şey yok.
Öğrendiklerim neden bilmiyorum ama çok ağır gelmişti. Uzun süre olan sessizlikten sonra Berk:
-Vay anasını en son böyle hikayeyi nerede duydum diye düşündümde hiçbir yerde duymamışım.
Haklıydı hiçbirimiz duymamıştık. İlk oluşan sesizlikten daha kısa bir sesizliğin ardından Gökhan hiç kimsenin beklemediği bir şey söyledi:
-Eğer böyle bir savaş olacaksa ihtimalleri göz önünde bulundurarak bizim de vampir olmamız gerekiyor değil mi? bu sıkıntı tamam ama bundan sıkıntı bizi kim vampir yapacak?
Bunu duyunca Mert'in yüzü bembeyaz kesildi ve
-Ne vampiri?
Maalesef bu son sözü olmuştu çünkü bayıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANET Eski Kralın Uğursuzluğu
Ciencia FicciónBendim ama nasıl o kadar insanın yenmeye çalıştığı ve bu yolda öldüğü şeyi nasıl yok edebilirdim. Hayır bu olamazdı varis ben olamazdım...