Dawno, dawno temu żyła sobie piękna księżniczka. Miała wspaniałą urodę- długie, blond włosy, duże błękitne oczy, wysoki wzrost oraz idealną wagę. Mieszkała w ogromnym, przepięknym zamku na wzgórzu. Codziennie mogła podziwiać najwspanialsze, górskie krajobrazy. Była jedynaczką. Jej rodzice bardzo ją kochali, robili dla niej wszystko- spełniali wszystkie jej zachcianki. Pewnego dnia dziewczyna zażyczyła sobie zorganizowanie balu na cześć jej 17 urodzin. Para królewska wykonała zadanie lepiej niż księżniczka mogła się spodziewać. Do zamku przybyły rodziny królewskie z całego świata. Nie spodziewała się tak licznego grona. Zabawa trwała w najlepsze. Goście podrygiwali w rytm muzyki, zajadając się smakołykami. W trakcie uroczystości księżniczka została zaproszona do tańca. Partnerem okazał się być przystojny, i jak to przystało na księcia- kulturalny mężczyzna. Zaczęli tańczyć. W tle słychać było cudowną melodię. Wirowali razem na parkiecie przez dalszą część przyjęcia. Gdy poczuli zmęczenie, postanowili przejść się do ogrodu. Była noc. Na niebie widniały miliony gwiazd. Ścieżki oświetlane były przez balsk księżyca. Zbliżała się północ. Księżniczka i książę szli powoli, rozmawiając. Nagle przystanęli. Wokół nich panowała cisza, tylko w oddali słychać było stłumione dźwięki dochodzące z zamku. Niespodziewanie chłopak ujął dłoń damy. Przyłożył ją do lewej piersi i zapytał, czy czuje bicie serca. Odpowiedziała, że tak. Zbliżył się do dziewczyny i rzekł do niej- teraz to serce będzie biło dla ciebie.- Objął księżniczkę i pocałował ją. Wybiła północ. Musieli zbierać się do zamku. Przecież bal trwał nadal. Wkroczyli na salę i oznajmili głośno, iż chcą wziąść ślub. Dziewczyna wiedziała, że miłość do księcia nigdy jej nie opuści i będzie towarzyszyć im do końca życia. Po kilku dniach księżniczka ożeniła się z księciem. Od tamtej pory żyli długo i szczęśliwie.
...
Witam, wiatm!
Za nami już prolog. Miałam tysiące pomysłów, jak on będzie wyglądać, jednak ostatecznie zdecydowałam się na tę wersję. Odbiega trochę od fabuły opowiadania, ale nie martwcie się. Mam wszystko zaplanowane :D. Życzę wam miłego czytania i do zobaczenia w kolejnym rozdziale.Zachęcam do gwiazdkowania rozdziałów. To naprawdę bardzo pomaga i motywuje. Z góry dziękuję.
CZYTASZ
Reversion- powrót
Short StoryCzy da się odmienić człowieka? Czy można zmienić jego zachowanie? Czy są na świecie rzeczy, dzięki którym się zmieniamy? Jak dochodzi to tych przemian? Czy jest to trudne? Co trzeba przejść, aby dotrzeć do samego siebie? Czy Elenora znajdzie prawdzi...