Chanyeol toplantıdan çıkarken yanına gelen sekretere bir bakış atıp odasına girdi.
"Ne söyleyecektin?"
Çalan telefon sekreterin sözünü kesmişti. Chanyeol çalan telefonunda eşinin adını görünce sekreterin odadan çıkması için eli ile işaretleyip çıktığında eşinin aramasını cevapladı.
"Sevgili-"
"Merhaba efendim? "
"Merhaba? Kimsiniz? "
"Ben hastane görevlisiyim, eşinize araba çarptı. "
Chanyeol'ün gözlerindeki parlaklık yerini dolu gözlere verdi. Odaya giren Sehun ve Kris ona öylece bakarken Chanyeol bakışlarını onlara çevirdi.
"Yeol? Ne oldu? "
Cevap vermeden odadan hızlıca çıkan Chanyeol'ün arkasından ikili de koşarak gitti.
~~~
Kıpkırmızı gözlerle doktorun ağazından çıkan kelimeleri düşündü Chanyeol.
Hastane yatağında her zamanki kusursuzluğu ile yatan meleğine bakarak.
'Kolunda bir kırık ve başında hasar var...eşiniz Byun hafıza kaybı yaşıyor. Ve kendini bile unutması an meselesi. '"Artık ne yapacağını düşünme. Yapacak bir şey yok. "
"Her şey düzelecek. "
Yavaşça gözlerini açan eşini izlerken doktor ile son kez konuştuktan sonra odaya girdi.
Eşi ona gülümseyerek bakıyordu."Hey! Koca adam! Ben neden buradayım? "
'Tüm yaşadıklarını yavaş yavaş hafızasından silecek. İlaçlar ona elbet yarayacaktır ama siz yine de ona yaşadıklarını tekrar yaşatın. '
Selaamm~~ilk bölüm nasıldı? Ben pek emin olamadım ama umarım beğenirsiniz~~yorum ve vote atarsanız seviniriimm~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Me Quitte Jamais / ChanBaek
FanficHayat ne garip değil mi? Ölsem unutmam dediğin kişiyi bir trafik kazasında unutuyorsun. Ve o kişinin eşin olduğunu bilmiyorsun.