6. Sadista a naděje

12 0 0
                                    

Písnička EPIC POP Umbrella by J2 (feat Jazelle)

Proč mě osud nemá rád? Pokud tedy existuje. Ať můj život píše kdokoliv, nemá mě v lásce. Jinak by mi snad tolik neubližoval ne? Jinak by neměl potřebu být na mě zlý. Nejspíše ho baví pozorovat mé slzy, mé utrpení. Baví ho se koukat na mou bezmoc, na ty okolnosti, které sepsal, na ty, co mi ničí život. Baví ho sledovat jak pomalu vnitřně umírám, jak nemám chuť do života, jak přemýšlím, zda má cenu vůbec pokračovat.

Sadista? Nejspíš jo. A já jsem jeho loutka. Jeho nástroj potěšení. Moje bolest, kterou nedokážu skrývat. Mé slzy, které vidí. To jak se klepu. To jak to nezvládám, jak nevím kudy dál? Nevím zda vůbec chci pokračovat. To vše mu vhání úsměv do tváře. Ví, že za to může on a líbí se mu to vše. Šílí blahem. Proč ale já musím trpět aby on byl šťastný?

Záblesk naděje, když jsem přestala doufat. Když už jsem byla na hranici sil. Teďka se čeká na výsledný rozsudek, zda dostanu špetku síly, či ztratím vše. Pokud se to vydaří, nejspíše mi to dodá do žil kapku života, nejspíše mě to postaví na nohy. Ale pokud prohraji, vezme mi to vše. Bude to poslední rána, dorážení mé psychiky, zničení mé duše. Jak to dopadne? Smiluje se nade mnou osud nebo to dopadne špatně, jako vždy?

Mé myšlenky a emoceKde žijí příběhy. Začni objevovat