2. Ki? Kivel? Mi?

170 20 11
                                    

~ Jooheon ~

Hétvége. A jól megérdemelt pihenés, és persze a bulik ideje! Alig várom már, az estét. A srácokkal megbeszéltük, hogy hívunk még pár csajt, meg havert, úgy is van még pár gólya lány, aki nem került fel a listámra, azonban ez, ma este meg fog változni. Hajamat utolsó simításként hátra fésülöm, és már indulhatunk is. Tenyeremet össze dörgölve szállok be, a lent álló autóba.

Jelek szerint, ma Nono lesz a józan köztünk, mivel ő vezet, de csak éjfélig, utána általában senki nem akar haza menni, így a sofőr szolgálat is véget ér.

Már alig várom, a sok kis nyálát csorgato csitri visongását. Nem hiába, én vagyok a suli egyik legjobb pasija, ezért tudok bárkit meghúzni, akit csak akarok.

- Szép estét hölgyeim! - pattantam be a hátsó ülésre, Chankyun mellé.
- Azt hittem sose érsz le, már éppen indulni készültünk. - forgata a szemét, kedvesnek cseppet sem mondható sofőr kiasszonyunk.
- Jól van már na, jó munkához idő kell. - ráztam meg magam szimpadiasan.
- Csak hanyadt ne ess magadtól. - indította be a motort, majd már száguldottunk is a város másik végében lévő buliba.

Ahhoz képest, hogy megbeszéltük már egy ideje, hogy betartjuk a szabályokat még, mindig szarik rájuk, így körülbelül húsz perc alatt át értünk a városon.

A buli eleje rettentő lapos volt, míg mindenki el nem ért arra a bizonyos alkohol százalékra, ahonnan indul az igazi buli. Éjfélre a bagázs nagy része haza ment, vagy csatak részegen fetrengett valahol. Az izmosabb társaság azaz mi, még csak éppen jól éreztük magunkat, de néha-néha, már egy szó félre csúszott, vagy éppen bele akadt a nyelvünk.

Végül, kb fél kettőkor jött ránk az öt perc, és úgy döntöttünk, hogy felelsz vagy merszt játszunk. Előre látom, ennek az lesz a vége, hogy valamelyik lányt kegyetlenül meg fogom dugni, szokás szerint. Bár nem tudom, már igazából semmi élvezetet nem érzek benne, csak a kielégülés vágya hajt.

Le ültünk egy körbe egy sojus üveg társaságában, és neki is kezdtünk a cseppet sem diszkrét játéknak. Fél órán belül, már a ruhák nagy része lekerült mindenkiről, így a következő körben már villantás lesz a tét, akárki is lesz az áldozat.

Az egyik lány, megpörgette a középpontban álló üveget, amely pont rám mutatott.

- Nos Jooheon, felesz vagy mersz? - nézett rám kihívóan.
- Merek! - válaszoltam kacéran rá kacsintva.
- Csókold meg azt a lányt, akit a legszexibbnek tartassz az itt jelen lévők közül, ha nem mered akkor vetkőz. - harapott a szájába mivel, már csak egy alsó volt rajtam.
- Rendben legyen! - azzal a lendülettel fel is álltam, és Tia felé vettem az irányt.

Le hajolva hozzá se szó se beszéd az ajkára martam, majd miután mindenki ki kurjongta magát vissza is ültem a helyemre. Ahogy rá néztem legjobb barátnőm arcára, a pipacs minden színében pompázott és egyből elkapta a fejét. Vicces, sosem tettem még ilyet vele, de nem ezt a reakciót vártam tőle. De mástól sem.

Chankyun szemei szabályosan szikrát szórtak, ahogy rám nézett és ez valamilyen szinten ilyesztő.

- Te jössz haver, forgass. - szólt rám Wonho.
- Bocs, csak elgondokoztam. - vakartam meg a tarkóm.
- Jé, te olyat is szoktál? - kontrázott be egyből Kyun. Ennek, mi a faszom baja van az utóbbi időben? Esküszöm, rosszabb, mint egy menstruáló nő.
- Képzeld, szoktam... - pikirtkedtem, majd forgattam​ egyet az üvegen. Persze, mit ad az ég, pont nála állt meg az üveg. Ilyen az én szerencsém. - Ha már ekkora a szád, felelsz vagy mersz?
- Merek. - vágta rá, gondolkodás nélkül.
- Valld be őszintén, kibe vagy szerelmes! - kíváncsi vagyok, mit fog mondani, azok után amit művel.
- Nagyon egyszerű, ha feltűnt volna, nem vagyok szerelmes. Ha az lennék, már rég nem egyedül ülnék itt, hanem valamelyik szobában döngetném az illetőt. - vágott vissza élesen.

Young Blood [Jookyun ff]Where stories live. Discover now