~Changkyun~
Szét szakad a fejem, és olyan érzésem van, mintha fúróval lyukat furnának rá éppen. Lassan fel nyitottam a szemem, de azonnal vissza is zártam azt, az éles fény sugarak miatt. Össze kell szedjem magam, és el kell vánszorogjak a konyhába, egy pohár vízért. Nem szeretném, hogy Nono felébredjen, éppen ezért, még el halasztom ezt a tervet.
Azonban, ahogy egy picit megmozdultam az ágyban, valami érdekes dolgot éreztem a fenekemnek nyomódni. Először nem is tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, de aztán egy pillanatra elgondolkodottam a tegnap éjszaka történteken, és egyből ki pattant a szemem.
Ahogy oldalra fordítottam a fejem, egyből tányér méretűre nyíltak a szemeim, és akkorát ugrottam, hogy le estem az ágyról.
Az a bizonyos dolog, nem más volt mint Jooheon méretes farka.
Persze abban a pillanatban, amikor csattantam a földön ő is felébredt. Most kapok a fejemre.- Te, mi a jó büdös frászt csinálsz? - nézett rám, halál kómásan.
- A farkad a magánszférában furakodott! - rázott ki a hideg a gondolatra, vajon mi a jó büdös életet műveltem én az este, hogy csak egy szál boxerben vagyok, vele együtt.
- Ne zavartasd magad, egész éjjel rajtam fetrengtél, alig aludtam valamit, erre sikerül elaludjak te meg ugrálsz, mint valami kecske! - mondta, szemeit eltakarva, hogy az éles fény ne bántsa azt.
- El mész te a faszomba, nem vagyok kecske! - rivaltam rá, mire vele együtt nekem is megfajdult a fejem.
- Inkább fogd be, azt ha ennyire aktív vagy, húzz le és hozz nekem egy kávét, meg egy fájdalom csillapítót... - ejtette vissza fejét a párnába.Én, nagy nehezen össze szedtem magam, és ki vánszorogtam a konyhába, bár lehet jobban jártam volna, ha nem teszem.
Nono a konyhapulton ülve falta, az előtte álló Wonhot, nem éppen visszafogott módon.
Ha ezek itt állnak neki dugni, én végképp hányni fogok, pedig a hányingerem, már így is a torkomat marja.
Megköszörültem a torkom, mire ezek úgy reppentek szép, mint akit puskából lőttek ki.
- Jó reggelt nyuszi! - mosolyodott el, kínosan legjobb barátnőm.
- Ahogy látom, neked jó. Szóval, miről maradtam le? - néztem rá kérdőn.
- Igazság szerint, semmiről. Mi csak... - próbálta kinyögni a nyilvánvaló dolgot, de nem igazán akart neki sikerülni.
- Ti ketten együtt? - egyszerűsítettem le a kérdést.
- Mondhatni igeeeen... - húzta el a mondat végét, mint aki fél a reakciómtól, bár a tegnap este történtek után, meg is értem miért.
- Gratulálok srácok, megérdemlitek egymást, és az igaz szerelmet. - léptem Nono mellé, majd jó szorosan megölelgettem.Örülök és tudom, hogy Wonho mellett boldog lesz, mert a tenyerén fogja hordozni őt.
- Kö..kö... köszi... - dadogta zavarában.
- Azt hitted mérges leszek, igaz? - mosolyogtam rá.
- De, mint a rohadt élet. - préselte össze ajkait.
- Pedig nem, én örülök neki, ha boldognak látlak. Te is jól tudod, nekem te vagy a mindenem, a családom, a kis húgom és néha napján, anyám helyett anyám. - szorítottam meg kezét.
- Igaz. - gondolkodott el, majd fülig érő mosollyal adott egy puszit az arcomra.
- Lesz még ma kávé, vagy csak tea délutánt tartotok? - kezdett kötekedni Jooheon, amint leért a lépcsőn.
- Ha ilyen szépen kéred, hozzád baszok egy bögrét, de kávé nélkül... - vette fel a kesztyűt egyből Nono.
- De nagy lett a szád, már fasz van a picsád alatt...
- Az igen... - esett le Wonho álla és láttam, ahogy izmai befeszültek.
- Tudjad már, hogy kivel beszélsz! - állt Jooheon elé, a nála egy fejjel kisebb lány.
- Mit kéne tudjak? Pont egy huszonharmadik senki vagy, az életemben. - forgatta meg szemét Heon.Mióta ilyen agresszív ez? Még sose csinált ilyet.
- Állj le... - léptem be, kettőjük közé - Nem kell a feszkó, húzz fel az emeletre, majd viszek fel kávét.
- Fél órája is ezt mondtad, de ha partiban akartok baszni, én elhúztam... - indult a bejárati ajtó felé, majd fel kapva kabátját, be baszta maga mögött az ajtót.Egy kis hatás szünet után, végül Nono törte meg a csendet.
- Hogy lehetsz ebbe szerelmes... - fogta a fejét.
- Mii?! - fordultunk felé, mind ketten Wonhoval.
- Most mi van? Azóta sejtem, amióta olyan színűre van festve, a gyűrűs ujjad körme, mint a haja, nem kell kiakadni. - ezt nem hiszem el, miért ismer ez engem ennyire?
- Fogalmam sincs, miről beszélsz... - játszottam az értetlent.
- Pontosan tudod, miről beszélek Im Changkyun, ne játszd nekem a hülyét. - remek le buktam, mint a szar most mitévő legyek?!Csók a családnak!
Na szóval, mivel az előző rész csúszott egy hetet ezért most helyre rázom a dolgokat, tudom nem lett valami hosszú a rész, de ígérem a következő sokal hosszabb lesz. 😘 WangYeol drágámat, nem szeretném tovább váratni és mást sem úgyhogy legközelebb rendes időben két hét múlva találkozunk újra. Addig is mindenki vigyázzon magára!
Jó hétvégét és pihit mindenkinek!
NaomiB.
YOU ARE READING
Young Blood [Jookyun ff]
FanfictionMeleg vagyok és akkor mi van? Nem fogom senki orrára kötni, hogy én más vagyok... Még a legjobb barátom se tudja, akibe szerelmes vagyok, amióta csak megismertem. Lee Jooheon egy arrogáns, kérkedő fasz, mégis ő a legjobb barátom és egyetlen értelme...