Scorpius x Julka ( Reader)
-Julia
-Slytherin
-Blada cera
-Włosy do ramion
-Przyjaciele Scorpius Malfoy I Albus Severus Potter
- Znienawidzone osoby : Rose Granger Weasley i Hugo Granger WeasleyWreszcie nowy rok szkolny. Nie mogłaś się doczekać się już tego doczekać. To jest twój 4 rok w Hogwartcie . Jest punkt 11 a ty siedzisz jak co roku w przedziale razem z Scorpius'em i Albus'em .
Po jakiejś godzinie Scorpius uznał że idzie do innych swoich kumpli do przedziału. ,, Możemy iść z tobą?", zapytałaś się go gdy wychodził z waszego przedziału. ,, Wiecie co, na razie może lepiej nie. Chcę najpierw sam się z nimi dobrze zapoznać.", odpowiedział tobie Scorpius. ,, Jak nie to nie. Baw się dobrze i do zobaczenia w Hogwartcie ! ", odpowiedział mu Albus . Gdy Scorpius wyszedł zaczęłaś rozmawiać z Albus'em o tym jak spędziliście wakacje oraz do kogo mógł pójść Scorpius.
The kilka godzin minęło wam tylko i wyłącznie na rozmowie . Stwierdziłaś jednak że bez Scorpius'a podróż jest nudna .
Od jakiegoś czasu podobał się tobie Scorpius ale nie wiedziałaś jak i czy w ogóle mu to powiedzieć. Nie chcesz popsuć przez to waszej 4 letniej przyjaźni. Gdy razem z Albus'em poszłaś do karoc które zabierają uczniów do Hogwartu ( nie osoby które są na 1roku) zobaczyłaś jak odjeżdża karoca w której siedzi Scorpius z kilkoma dziewczynami i chłopakami z Griffindor'u. Zrobiło ci się smutno . Albus to zauważył i jak na najlepszego przyjaciela przystało bez słowa ciebie przytulił.
,, Wiem że ci się podoba. Pogadaj z nim.", powiedział z troską w głosie Albus. ,,Nie wiem o czym mówisz, Scorpius mi się nie podoba. Ja tylko się o niego martwię.", odpowiedziałaś mu nieco ciszej. ,, Ta na pewno tylko jesteś zazdrosna o inne dziewczyny i rumienisz się na widok Scorpius'a " ,, Ja w cale się nie rumienie na widok Scorpius'a. O patrz karoca już przyjechała.", próbowałaś zmienić temat ale to nic nie dało.
,, Wiem bardzo dobrze że się w nim zakochałaś ale uwierz mi porozmawiaj z nim o tym, to dobrze zrobi tobie i waszej oraz naszej przyjaźni.", poradził Albus z delikatnym uśmiechem na ustach. Gdy dotarliście do Hogwartu to szybko w biegliście do wielkiej sali . Kiedy zobaczyliście Scorpius'a to od razu się do niego dosiedliście .
,, Scorpius możemy po uczcie porozmawiać w cztery oczy? To bardzo ważne.",po tym co powiedział tobie Al zebrałaś się na odwagę żeby z nim porozmawiać o twoich uczuciach do niego w cztery oczy.***Time skip ***
Po kolacji tak jak się umówiłaś poszłaś porozmawiać z Scorpius'em w pokoju spólnym .
,,Wiesz muszę tobie coś powiedzieć co nie daje mi od dłuższego czasu spokoju.", zaczęłaś trochę speszona.
,,Nie to ja ci muszę coś powiedzieć. Przepraszam że przerywam ale ja się w tobie zakochałem i wiem że że ty tego nie odwzajemnjasz ale." Nie dałaś mi dokończyć i w piłaś się w jego usta . ,, Głuptasie ja ciebie też kocham ", powiedziałaś po tym jak się od siebie od kleiliście . ,,Julio czy uczynisz mnie najszczęśliwszym chłopakiem na świecie i zostaniesz moją dziewczyną ? " ,, O mój Boże TAK",i tym razem to on wpił się w twoje usta.
I żyli długo i szczęśliwie.
Koniec!
Miłego wieczoru i mam nadzieję że wam się podobało .
Wasza creepka ❤️