Fred x Reader
W tym one shot'cie jesteś młodszą siostrą Oliviera Wooda ( Tak wiem on nie miał siostry ale w tym one shot'cie ma) .Jesteś młodszą siostrą Oliviera Wooda . Tak samo jak brat interesujesz się Quidditch'em ale też lubisz żarty , dowcipy itd.
Masz wielu przyjaciół a i grasz jako ścigająca w Quidditch'u .
Twoimi najlepszymi przyjaciółmi są : Oliver , Fred i George oraz Harry, Ron i Hermiona. Aktualnie jesteś na 4 roku nauki w Hogwartcie, wszystko idzie świetnie ale jest też parę minusów takich jak to że jesteś młodszą siostrą Oliviera który lubi ciebie wkurzać, oraz to że podoba się tobie Fred Weasley.
Jesteś jedną z niewielu osób które umieją rozpoznać bliźniaków Weasley.
Dziś o 16 masz trening Quidditch'a .
Aktualnie jest 7 rano a ty wskoczyłaś w mundurek Griffindor'u i poszłaś umyta oraz wyszykowana na śniadanie do wielkiej sali. Usiadłaś obok Oliviera i zaczęliście rozmawiać o Quidditch'u . ,,O dzień dobry kapitanie oraz dzień dobry nasza ulubienico !" , przywitali się z wami Fred i George. ,,No hej, ja już sobie będę szedł na lekcję historii a wy macie się nie spóźnić na lekcje oraz trening który zaczyna się o 16.", powiedział na pożegnanie do was Wood.
,,Co wy na to żeby zrobić jakiś kawał piereszo rocznikom że Slitherin'u?", wypalił nagle George. ,,No to super pomysł na jestem za tym a ty Fredi? ", zapytałaś go robiąc maślane oczka. ,,Od kiedy Fredi? Wien że mój brat się w tobie kocha ale że ty w nim też to tego nie wiedziałem.", wypalił nagle George a ty oraz Fred zpłoneliscie rumieńcem.
,, George,Georgie. NIE WIEM CO JA CI ZROBIĘ KIEDY BĘDZIEMY SAMI ALE OBIECUJĘ ŻE NIE BĘDZIE TO NIC PRZYJEMNEGO! A co do tego że się w tobie zakochałem to prawda, jeżeli nie ty tego nie odwzajemniasz ja to zrozumiem.", wyznał Fred.
,,Ja to odwzajemniam ale nie wiedziałam jak to tobie powiedzieć.", wyznałaś .
Fred wpił się w twoje usta a ty to odwzajemnłaś .
*Time skip*
Jesteście szczęśliwą parą, aktualnie jest bitwa o Hogwart a ty walczysz razem z Fredem u boku. Wygraliście bitwę o Hogwart , Harry pokonał czarnego pana a ty uratowałaś Freda od śmierci.
Po kilku latach się pobraliscie i wiedziecie szczęśliwe życie.
Koniec !Wiem rozdział miał pojawić się w czoraj ale byłam zbyt zmęczona a za to dzisiaj postaram się wrzucić jeszcze jedno one shot'a a jutro ostatniego .
Wasza creepka ❤️