«Luna»
Ma töltöttem be a 17-et.
-Luna?!
-Baj van Ráhi?
Azon kívül hogy a hajad villámokat szór? Nem nincs.
-Mivan???
Azonnal a tükör elé léptem. És tényleg.
-Menjünk le az igazgatóhoz!javasolta Em.
-Menjünk!hejeseltem.(Írói megjegyzés: ez Luna. Nem tudom látszik e de a haját akartam leginkább ábrázolni. A ruhát ti képzeljétek hozzá. :) )
-Igazgató úr!
-Ah Luna! Már vartalak!
-Mi történt velem?
-A kiválasztottak a 17. születés napjukon megváltoznak. Úgy tűnik nektek a hajatok fog.
-Rendben. Köszönjük.
Csendben mentünk egymás mellett. Aki mellett elmentünk minket néztek.-Mi a baj Luna?
-Andrásnak így mostmár biztos nem tetszem! Soha nem fog ÚGY szeretni!
-Ki nem fog ÚGY szeretni? kérdezte mögülem egy hang.
-András. Hoppá!
-Akkor had világosítsalak fel Erős Luna! De szertlek! ÚGY!
-Té-tényleg?
-Nem így terveztem el azt hogy elmondom de nem akarok neked hazudni.
-Ez nem egy álom?
-Nem nem az.mosolyodott el András. Amúgy mi történt a hajaddal?
-Az igazgató szerint mindegyiküknek ez lesz majd. Amúgy fogalmam sincs mi történt.
-De ettől meg te vagy a legszebb lány!sugta a fülembe amitől kirázott a hideg.
-Szeretelek!csuszott ki a számon.
-Én meg annál is jobban. Gyere velem.-Meglepetés! kiáltotta mindenki(pontosabban akikkel jóba vagyok)
-Köszönöm!Mondtam teljesen elpirulva.
-Én adok először ajándékot!kiáltotta Ráhel és már rohant is oda hozzám. Boldog szulinapot!
-Köszönöm!
-Nyisd már ki!
Egy Harry Potter könyv volt benne.
-Villámfiú a villámlánynak.
Ezen jót nevettem majd Em. is oda adta az ahándékát. Tőle egy figurát kaptam pont olyat amit gyűjtők. Balazstol egy ceruza készletet Tamástól filctoll készletet. Persze ezen kívül meg rengeteg dolgot kaptam.-Menjünk el sétálni és ott tőlem is megkapod az ajándékod.
-Oké.-Luna kérdeznem kell valamit.
-Kérdezz bátran!
-Lennél a barátnőm?
-Igen!ugrottam a nyakába.
-Ó igen tessék. Boldog szulinapot!
Egy nyaklánc volt benne. Tudjátok amibe lehet rakni egy fényképet. A külsején egy love felirat volt.
-Ez csdaszép köszönöm!ugrottam újból a nyakába.
-Szeretlek!
-Én is!-Mondj el egy titkodat amit senki más nem tud rólad!
-Szemüveges vagyok.
-Tényleg? Furán néznél ki!
-Vajon miért nem hordom.forgatta meg a szemét.
-Jó jó bocsi.
Ekkor fogta magához húzott és megcsokolt.
-Semmi baj. Tudom hogy furán nézek ki. Kontakt lencsét hordok de van szemüvegem is.
Én egy szót sem szóltam csak újra megcsókoltam. Akkor, ott, az erdő közepén úgy éreztem nincs nálam boldogabb ember.
-Gyere menjünk be látom hogy megfagysz.
És igaza volt. Majdnem megfagytam. Miután vissza értünk fel kísért a szobamig majd elköszönt. Nyomott meg egy csókot a számra majd visszament a szobájába hisz már így is nagyon késő volt.
-Mi történt?kérdeztek azonnal a lányok mikor beléptem a szobába.
-Osszejottunk.foglaltam össze röviden majd elmentem le fürödni.
YOU ARE READING
Az erők birodalma
FantasyEmili, Luna , Ráhel, Balázs, András és Tamás most kerültek be a Duphoe középiskolába de már most rengeteg problémával kell megküzdeniük. Tiffani és Franciska folyton bunkóskodnak. Mindenkinek van egy saját titka... Ráadásul a Duphoe iskolában varáz...