23.rész

2 1 0
                                    

Na hogy ment?jottek oda hozzánk a többiek.
-Ez az idióta majdem megölette magát.mutattam a mellettem álló fiúra.
-Mit csináltál?kérdezte tőle Tamás.
-Beleugrottam egy óriás polip szájába hogy belülről égessem szét.közölte mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga.
-Te tiszta idióta vagy!röhögött András.
-Ja persze!nevetett vele együtt Balázs.
A nap további része unalmasan telt. Mindenki várta már a következő feladatot. És azt hogy ki fog kiesni. Ráhelék is elmesélték hogy velük mi történt. A másnap viszont több izgalmat rejtett mint gondoltuk. Az volt a feladatunk hogy a városban minél több olyan dolgot kellett venni ami a saját zászlónk színeiben volt. Most viszont 6-an voltunk együtt tehát 6 ember fog most kiesni.
-Elég nehéz lesz fekete lila ezüt színeket összegyűjteni.szomorkodott Luna.
-Nekünk menni fog! Igaz srácok?
-Igen!kiáltottuk egyszerre.
-Arra menjünk!mutattam egy édesség bolt felé.
-Rendben. De utána elkezdjük keresni.
Azt tudtuk hogy az egész nap lehet keresgélni. Most az nyert aki az összegből amit kaptunk a lehető legtöbb dolgot szedi össze. Mivel még nem reggeliztünk az édesség boltba vettünk magunknak péksütit.(nem abból amit elkölthetunk) Aztán elindultunk.
-Ott egy ruhabolt. Mi lenne ha vennénk fekete lila és ezüst pólót és fel is vennénk?
Ebbe mindenki beleegyezett. Találtunk is pólót de ahhoz nagyon drága volt hogy erre költsük az összes pénzünket. Így inkább sálat vettünk és azt felkotottuk a fejünkre. Minden féle boltba bementunk és az összes pénzünket elkoltottuk már. Vettünk hajgumit, hajcsattot, plusst, ceruzát és meg sok egyebet. Úgy döntöttünk hogy szórakozunk egy kicsit úgyhogy bementunk egy bárba. Ment a zene és volt egy tánc verseny. Luna persze azonnal jelentkezett.
-Luna biztos menni akarsz?kérdezte tőle Andris.
-Igen jól táncolok.
-Nem azt kérdeztem hog jól táncolsz-e.
-Tudom. De én mindenkepp szeretnek versenyezni!
-Ki mer kiállni Oneida ellen?kèrdezte egy férfi.

«Luna»

-Én!kiálltottam. A tömeg azonnal felém fordult.
-Te?nevetett gúnyosan Oneida.
-Nem hiszed?kérdeztem vissza flegmán.
-Elhiszem de nem fogsz nyerni.
-Majd meglátjuk.
Elindítottak egy számot. Én amint elindult belehallgattam és elkezdtem táncolni. A ritmus vízhangzott a fejemben. Mikor vége lett a számnak mindenki tapsolt.
-Nem volt rossz. De hozzám képest sehol nem vagy.nevetett és intett a dj-nek hogy indítsa el a  számot.
-Ki nyert?kérdezte mikor elhallgatott a zene. A zsűri szerencsére engem hozott ki győztesként.
-Ügyes voltál.olelt meg Andris.
-Koszi.vigyorogtam. 
-Te vagy a legjobb.pacsiztunk le a lányokkal.
-Valóban ügyes voltál.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 31, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Az erők birodalmaWhere stories live. Discover now