20.rész

4 1 0
                                    


«Emili»

-Az igazgató elég fura volt.jegyeztem meg.
-Igen...
-Gyerekek!jott oda hozzánk Caramel.
-Igazgató úr?kérdeztem
-Holnap menjetek az osztályfőnöki órára!
-Rendben.
-Nagyszerű. Akkor én most vissza megyek.
-Ez meg az előzőnél is furabb volt.jegyezte meg Ráhi.
-Valóban...

-Miket kell beszerezni?
-Ruhákat...
-Sziasztok!koszont Tamás.
-Sziasztok.köszönt Luna.
-Hát ti?kerdeztem.
-Utanatok jöttünk.válaszolt B.
Miután mindent megvettunk vissza mentünk a szobánkba. Beszélgettünk egy keveset. Ezen kívül aznap nem sok érdekes dolog történt. De másnap...
Osztályfőnöki óra:
-Akik mennek a kirándulásra... Nem holnap mentek!jelentette ki.
Holnap után indultok és egy hónapra mentek. Most pedig menjetek és pihenjetek.

-Ez már megint fura volt.jegyeztem meg.
-Ez a kirándulás egyre furább.mondta Ráhi
-Hát ja.valaszolt Luna.
-Akkor holnap mi lenne hogyha a délelőtti órákra hogy legalàbb azokat ne keljen bepotolni?kerdeztem.
-Oké délután meg átnézünk mindent hogy minden megvan-e.ötletelt Luna
-De minden megvan.valaszolta Ráhi.
-Akkor orulunk és amúgy is külön kell rakni ami az útra kell.vagta rá Luna.
-Nekem megfelel.közöltem.

Másnap így is tettünk. Mindent ellenőriztük hogy kész ill. meg van-e.

Az utazás napja:

Fel szálltunk a buszra ami elvisz minket Normandiába. A csomagokat betettük a csomagtartóba. Több busszal utaztunk mivel úgy 150-200 gyerek tart velünk a különböző iskolákból. A székek a buszon hármasával voltak. Így mi lányok és a fiúk ültünk külön.
-Alig várom hogy milyen lesz!lelkendezett Ráhi.
-Ja én is!vágtam rá.
A busz út unalmasan telt. Na jó néha voltak vicces jelenetek. És egy elég fura:
-Szia!koszont egy random fiú Lunának.
-Heló? Te ki vagy?kérdezte tőle Luna.
-Márk vagyok. Te meg kibaszott csinos.
-Húzz el!jott ide mérgesen András.
-Te meg ki vagy?
-A barátja vagyok Márk.
-Ja a kis András es egy dögös csaj. Jah persze!rohogott.
-Tényleg a pasim te meg nem vagy az úgyhogy húzz a...!
-Jóvannah!
-Ez durva volt mondtam miután elment.
-Ja tokre az volt.
-Sajnálom hogy közbe avatkoztam.hajtotta le szomorúan a fejet András.
-Te nem csináltál semmit csak megvédtél. És ennél többet nem is kérhetnék.mondta Luna miközben felállt.
-Nem is értem miért nem mondtam el előbb hogy szeretlek...gondolkodott hangosan András.
-Hát ezt nem tudom neked megmondani.nyomott egy csókot Luna András szájára.

Közben megérkeztünk. Kettes oszlopba (mi a párunk mellé) fejlődünk és úgy szálltunk le a buszról. A szállodába mindenki megkapta a saját szoba kulcsát hogy le tudjon pakolni.
Mi egy hat személyes szobát kaptunk de csak három ágyat. Eldöntöttük hogy mindenki a szerelmével alszik. A szoba bal oldalán és jobb oldalon középen volt egy-egy ágy. A középső ágy mellett két szekrény. Az ágyak mellett közvetlenül éjjeliszekrények. A jobb oldalon az ajtó mellől a fürdő szoba ajtaja található. A falon képek és polcok voltak láthatok. A mienk a középső jobb oldali ágy volt míg Lunáéké a bal oldali távolabbi Ráheléké pedig a bal oldali közelebbi. Kipakolás után elmentünk ebédelni. Gulyás levest majd kelkáposztát szolgáltak fel. Ebéd közben jót beszélgettünk. A tanár azonban csendre intett minket és elkezte a monológját.
-Gyerekek tíz percetek maradt hogy befejezzék ék az ebédet. Utána öt percetek van bepakolni egy úti táskába melegítő fölsőt és alsót, kulacsot, napellenző sapkát, és uzsonnát mert indulunk egy meglepi helyre. Szúnyogok ellen is hozzhattok valamit. Utána gyülekező a szálloda kapuja előtt. Fél kettőkor indulunk.
Azzal elment...


Bocsi hogy későn hoztam az új részt de mostantól minden héten szerdán új rész. És tudom hogy nem lett olyan izgalmas  de azért remélem tetszett😁

Az erők birodalmaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang