#1 Szukanie sali

2.4K 94 39
                                    

Deku

     Obudziłem się i wykonałem moją rutynę poranną. Prawie już zapomniałem że to nie jest mój dom tylko internat U.A. Tęsknie trochę za moim mieszkaniem i mamą ale przez wszystkie incydenty ze złoczyńcami dyrektor zadecydował, że będzie lepiej jeśli uczniowie będą pod opieką zawodowych bohaterów, czyli nauczycieli U.A.
      Szybko przyszłem na śniadanie na którym już czekali na mnie Iida-kun oraz Uraraka-san. Zająłem swoje miejsce i zabrałem się za jedzenie.

~*<*~

         Po posiłku poszliśmy do szkoły. Na początku była lekcja angielskiego z Present Miciem (nie wiem czy dobrze napisałam). Ale zaraz... która to była sala...? Ahh! Znowu zapomniałem! Muszę ją szybko znaleść bo inaczej spóźnię się na lekcje czego nauczyciele nie lubią...
       No i gdzie ona ma być! Mam już tego dość. Coś czuje, że się zgubiłem...
- A może to ta sal— wtedy poczułem jak jedna noga potyka się o drugą i padam na twarz.
- Ała! Kurde!
- Wszystko w porządku?- nagle usłyszałem zatroskany głos, który jest mi dobrze znajomy.
- O! Todoroki-kun! Co ty tu robisz?- szybko podniosłem się na nogi i otrzepałem mundurek- już lekcje trwają!
-Nie mogłem znaleść sali- Uśmiechnął się lekko mieszaniec
- Haha! Tak się składa, że ja też! I chyba się zgubiłem...
- Szczerze to ja też nie wiem gdzie teraz mamy iść...- spojrzał na mnie a ja na niego i zdaliśmy sobie sprawę z powagi sytuacji. Od dzwonka na lekcje minęło około dwadzieścia minut a my nawet nie wiemy jaka droga prowadzi stąd do wyjścia głównego!
- Chyba pozostaje nam tylko chodzić po całej szkole i szukać naszej sali...- powiedziałem nieco przejmującym tonem.
-tak...- mruknął Todoroki i poszliśmy dalej. Po dłuższym czasie szukania naszej klasy atmosfera między mną a Shoto znacznie się rozluźniła. W między czasie gadaliśmy ze sobą o wszystkim i o niczym. Bardzo lubię rozmawiać z mieszańcem bo w jego towarzystwie czuje się bardzo dobrze a sam jego charakter jest spokojny i urocz——— tajemniczy. #-#


~*<*~

//  cześć wszystkim jest to moja pierwsza „opowieść" więc proszę o wyrozumiałość. Jest to bardzo krótki rozdział ale mam nadzieję, że się spodoba.
- ta na pewno
-ZAMKNIJ SIĘ KATSUKI

BYEEEEE

❤️❤️❤️Byłem ślepy❤️❤️❤️ TODODEKUOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz