#3 Nieporozumienie

1.1K 73 56
                                    




Deku

- C-co?! Nie! Czemu miałbym?! - zapytałem kompletnie zdezorientowany
- Bo.... a wiesz zapomnij. Przyniosłem Ci notatki z dzisiaj. - mieszaniec podał mi swój zeszyt - proszę,możesz je przepisać. - uśmiechnął się i wyszedł z pokoju jakby trochę ponury.
- A... dz-dziękuje!- szybko rzuciłem w stronę Todorokiego zanim ten wyszedł.
Odłożyłem zeszyt kolegi i rzuciłem się na łóżko. O co mu chodziło?! Ja raczej wole dziewczyny. Chyba. Znaczy co?! No raczej, że tak! Ehhh pewnie chodziło mu o to, że palnąłem tą głupotę przy sali. Aghh!! Co jest ze mną nie tak! Dobra to tylko nieporozumienie, więc niepotrzebnie się zadręczam... muszę się przyszykować i przepisać notatki z dzisiejszych lekcji.

Todoroki

Szybko wyszedłem z pokoju Midoryi. Czułem się strasznie zażenowany tym, że zadałem takie głupie pytanie mojemu koledze. Nawet nie wiem czemu ale trochę było mi szkoda, że jego odpowiedź brzmiała „nie".

~*<*~

  By zapomnieć o tym całym nieporozumieniu z brokułem, poszedłem coś zjeść. Gdy wszedłem do kuchni, siedział tam Bakugo, który wciągał pocky  (pocky: japoński słodycz). Nie zwracając na niego uwagi zacząłem robić se kanapkę.
   - Co ty tu kurwa robisz zasrany mieszańcu?!- krzyknął rozwścieczony blondyn
   - Cześć Bakugo.- witając się z nim zrobiłem sobie jedzenie i usiadłem koło niego.
   - I czego koło mnie siadasz?! - zapytał się ze złością
   - Ty znałeś Midoriyę od przedszkola, co nie? Jaki on jest? - zapytałem, zupełnie ignorując jego wcześniejsze słowa.
   - Co kurwa?! No nie mów, że się zacząłeś tym nerdem interesować - na te słowa strasznie się zarumieniłem a blondyn niestety to zauważył.
   - Kurwa! Ty jesteś gejem! Hahahah o mój Boże! - zdenerwowałem się.
    - Nie! Nie jestem! - wstałem od stołu i ruszyłem w stronę mojego pokoju.
Co się dzisiaj ze mną dzieje?!

~*<*~

Przez spotkanie z Bakugo mój humor zdecydowanie się pogorszył. Miałem do siebie tyle pytań na które zupełnie nie umiałem odpowiedzieć. W dodatku bałem się, że blondyn rozsieje jakieś plotki na mój temat, o których dowie się Midoriya.

~*<*~

// Cześć wam, mam nadzieję, że się spodobało i przepraszam, że tak długo nie było żadnej części. Otóż nie miałam weny a w dodatku jestem chora.
Dzięki za przeczytanie i papaa!

❤️❤️❤️Byłem ślepy❤️❤️❤️ TODODEKUOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz