Part 2

202 22 8
                                    

Την επόμενη μέρα είχαμε γυμναστική.Ο γυμναστής με έβαλε στην ομάδα του Χάρι.Δεν θα του το συνχορίσω ποτέ,σκέφτηκα.(Ήταν αρχή και μας χώριζε αυτός σε ομάδες).Ε,το δέχτηκα(τι άλλο μπορούσα να κάνω?) και τον άκουγα να με ταπεινώνει.Μόνο στην γυμναστίκη μπορούσε.Στα αλλα μαθήματα οι πιο πολλοί καθηγητέσ ήταν πολύ αυστηροί.Αλλά και παλι που και που κάτι έλεγε.Κάτι είναι κι αυτό...

Μια άλλη φορά(πάλι στην ομάδα του) ήταν η σειρά μου να κάνω σερβίς(οχ σκέφτηκα, θα αρχίσει πάλι).Μου έδωσε αδιάφορα την μπάλα και είπε στον Λούι(στην αντίπαλη ομάδα)να μην ετοιμαζεται να βγαλει αμυνα γιατί δεν θα περάσει.Ε, το πέρασα χωρίς να το κάνω επίτιδες πήγε στον Λούι που δεν ήταν σε θέση ετοιμότητας και το έχασε.Ο Χάρι μην με αφήσει να χαρώ.Στην τύχη λέει τα πέρασα.Εγώ λοιπόν έκανα πέντε συνεχόμενα.Φυσικά και αυτά στην τύχη!Τότε του λέει η Εύη πωσ αν ήταν στην τύχη θα πέρναγαν δύο το πολύ και το βούλωσε.Θενξ Εύη,σκέφτηκα.

Πριν μια βδομάδα είχα ισιώσει τα μαλλιά μου.Όόι μου λέγανε πωσ μου πήγαιναν.

-Γιατί τα ίσιωσες?,τον ακούω να μου λέει.

-Δεν σου αρέσουν ε?,τον ρωτάω.

-Καθόλου.

-Σόρρυ.Έπρεπε να σε πάρω χτες και να σε ρωτήσω.Μεγάλη παράλειψη.Δεν θα ξανασυμβεί.Αλήθεια,του λέω με το πιο σοβαρό μου βλέμα και φεύγω.

Τον τελευταίο μήνα πριν κλείσουμε για Χριστούγεννα διαλέγαμε μόνοι μας τις ομάδες μας.Ο Χάρι με διάλεγε πρώτη(!)Για να με κοροιδεύει καλύτερα σκεφτόμουν.Ο Λούι έπερνε ΠΑΝΤΑ την Εύη!(κατι παιζότανε κι ας μην το παραδεχότανε η Εύη).Κάποια στιγμή το είδαν και τα παιδιά και φώναζαν ''οοοο''.Όταν το συζήτησα με τα κορίτσια(Εύη,Νεφέλη,Στέλλα,Στέφη)μου είπανε πως το κάνει για να του δώσω σημασία.Δεν μου άρεσε η απάντηση και γύρισα το θέμα στην Εύη και τον Λούι.Η Εύη είπε πως γίνεται τυχέα και ξανάλλαξε το θέμα στον Χάρι.Αλλά αυτά τα κάνει μόνο σε 'μένα.Με τα άλλα κορίτσια...φλερτάρει με όλες ταυτόχρονα.Και όλες,οι πιο πολλέσ τουλάχιστον τον θέλουν.Είναι καρδιοκαταχτήτης τρομάρα του...

Όλα αρχίζουν από εδώ...Where stories live. Discover now