Εφυγα.Αρχισα να περπαταω στους δρομους.Δεν ηξερα τι να κανω.Πηγα σπιτι μου.Εκανα ενα μπανιο να ηρεμισω και αφου εστειλα μυνημα στα κοριτσια εφαγα και αρχισα τα μαθηματα μου και καλα για να ειμαι ελευθερη το απογευμα.Στην πραγματικοτητα δεν ηθελα να σκεφτομαι.Να σκεφτομαι τι εγινε.Ηταν 15 Δεκεμβριου.Η ημερομηνια αυτη θα με απασχολουσε αρκετα τους επομενους μηνες.
Ημουν εξω απο το video club.Περιμενα.Τα κοριτσια ηρθαν αμεσωσ.
-Παμε στην παιδικη χαρα?ρωτησε η στεφ.
-Σας παρακαλω παμε καπου αλλου?Στο παρκο.
-Γιατι τι εγινε?
-Παμε και θα σας πω.
Οταν φτασαμε καθησαμε σε ενα παγγακι και τους τα ειπα ολα.
-Πλακα κανεισ,μου ειπε η Νεφελη οταν τελιωσα.
-Καθολου.
-Και?Τι σκεφτεσαι να κανεισ?
-Δεν ξερω.Παντως δεν θα το συνεχισω.
-Δεν σου αρεσει?,συνεχισε η Νεφελη.
-Πραγματικα δεν ξερω.Ειμαι μπερδεμενη.Αλλα δεν εχει σημασια.
-Μα γιατι?
-Γιατι μου εχει καταστρεψει την ζωη.Δεν ξερεις ουτε εσυ ουτε κανεις ποσες φορες εχω κλαψει επειδη με κοροιδευε.
-Αν του δωσεις μια ευκαιρια...
-Κι αν δεν θελω?
-Αμαν πια.Πολλες θα ηθελαν να ειναι στην θεση σου.
-Εγω οχι.
-Δωστου μια ευκαιρια.Να μιλησετε,να γνωριστητε.Ισως σου αρεσει αυτο που δεις.
Κοιταξα την Στεφη.Μου εγνεψε "ναι".
-Τι να πω?Θα το σκεφτω,τους ειπα και τισ καληνυχτησα.
Μεχρι την στιγμη που κοιμηθηκα το,μαλλον τον,σκευτομουν.Ειχα σαστισει.Δεν ηξερα τι να κανω.Βασικα αυτο που με απασχολουσε ηταν πωσ θα αντιδρασει.Θα το συνεχιζε η μετα την αντιδραση μου θα σταματουσε?Δεν ηξερα ποιο ηταν το χειροτερο.Αν το εννοουσε θα ερχομουν σε πολυ δυσκολη θεση ενω αν σταματαγε τοτε συμαινει πως δεν το εννοουσε και απλα ηθελε να με βαλλει κι εμενα στο "fun club" του.Με αυτες τις σκεψεις κοιμηθηκα.