Φτασαμε.Πηρα μια βαθεια ανασα και μπηκα.Ο Χαρι περιμενε ηδη στην πορτα.
-Καλημερα κοριτσια.
-Καλημερα,ειπε η Νεφελη,και ο Χαρι εγνεψε θετικα.
-Καλημερα,ειπα αδιαφορα.
-Εγω να σας αφησω τωρα,ειπε η Νεφελη.
-Ευχαριστω,της απαντησε ο Χαρι.
Πολυ ευγενεια βλεπω και δεν μου αρεσει.Μηπως εχει οντως αλλαξει?Η μηπως ηταν κολπο?
-Σχετικα με αυτο που εγινε προχτ-,πηγε να αρχισει.
-Πιστευεις πως ειναι η καταληλη ωρα?
-Ναι,δεν μπορω να περιμενω αλλο.
-Στη μεση του σχολειου?,τον ρωτησα μηπως και το αναβαλλει.
-Ελα,μου ειπε και με οδηγησε σε ενα παγκακι μακρυα απο τα υπολοιπα.
-Λοιπον,ξαναξεκινησε.
-Αυτο που εκανες ηταν θρασσος.Αλλα να ξερεις δεν σημαινε τιποτα για μενα.Το εχω ηδη ξεχασει.
-Μην κοροιδευεις τον εαυτο σου.
-Που ξερεις πως το κανω?Απο τα ματια μου παλι?
-Ειναι ο καθρευτης της ψυχης μας λενε.
-Κοιτα ειμαι μπερδεμενη.Παντως μετα απο οσα μου εκανες...
-Με μισεις?
-Οχι.
Χαμογελασε.
-Δεν γινετε να μισεις καποιον για τον οποιο δεν νοιαζεσαι,συνεχισα και σβηστηκε το χαμογελο απο τα χειλη του.
-Θελω να ξερεις πως για μενα σημαινε πολλα.Το περιμενα δυο χρονια.Ο,τι ειπα και εκανα το εννοουσα και τα εννοω ακομα.
-Σου ειπα θελω χρονο.Ειμαι μπερδεμενη.
-Θα περιμενω.Απλα δωσε μου μια ευκαιρια.Να με γνωρισεις.
-Καλα αλλα μονο ως φιλοι.Φερε και τα αγορια να γινουμε μια παρεα.Ο Λουι δεν θα εχει προβλημα νομιζω,ειπα και κοιταξα την Ευη.
-Δεν θα το μετανιωσεις.Στο υποσχομαι,μου ειπε κοιτωντας με στα ματια και επιασε το χερι μου.
-Αρχιζω να το μετανιωνω,ειπα και μαζευτηκε.
Τοτε χτυπησε το κουδουνι και πηγαμε στην ταξη.Μπηκαμε σχεδον μαζι.Τα πηγαδακια ειχαν ηδη στηθει.
-Εισαι καλυτερα σημερα?,με ρωτησε η Μαγδα.
-Ναι προς το παρον,της απανησα οταν μπηκε ο καθηγητης.
-Η Ευγενια ηρθε?,ρωτησε.
-Ναι κυριε.Εδω ειμαι.
-Γιατι ελειπες χτες?
-Με ποναγε η κοιλια μου.
Η μουρμουρα ξαναρχισε.
-Ρε παιδια!Το κεφαλι μου,τους φωναξα.
-Θες να φυγεις?,με ρωτησε ο καθηγητης.
-Οχι κυριε.Δεν πειραζει.Ματι ειναι,ειπα ολο νοημα.Που θα παει?Θα σταματησουν.
Στο υποληπο μαθημα ησηχεια.Εστειλα χαρτακι στον Χαρι να μιλησει στα αγορια.Να μιλησω και εγω στα κοριτσια και να ερθουν στο επομενο διαλημμα.Μου εγνεψε θετικα.Στην πραγματικοτητα απλα ηθελα να πω στα κοριτσια τι εγινε το πρωι...
Οριστε.Ανεβασα.Μετα απο καιρο.Βρηκα διαθεση.Λοιπον ακουω γνωμες.Καντε και comment & vote.Δωρεαν ειναι.:-D Ακουω τι θελετε να γινει.
Ααα και πως να υπογραφω?Δεν μου ερχεται τιποτα.
ΑΥΤΑ