Bila bas mula masuk highway, masing-masing dah mula malas nak meneruskan perbualan dan akhirnya masing-masing melayan perasaan sendiri. Akhirnya aku tertidur.
Aku terjaga bilamana terasa tanganku tersentuh tangan orang lain. Pantas aku menarik semula tanganku. Aku tengok orang sebelah, dia pun tertidur rupanya. Syukur dia tak sedar aku terpegang tangannya.
Aku menggelengkan kepala dan tersenyum malu sendirian. Dan terus melayan perasaan semula dan akhirnya tertidur lagi.
Kali ini aku terjaga lagi, tapi kali ini orang sebelah meletakkan kepala di bahuku. Aku serba salah, aku jungkitkan bahu untuk sedarkan dia. Tapi jadi makin mengarut bila kepalanya jatuh di dadaku hampir terkena buah dadaku.
Aku berdebar-debar, malu, takut, kasihan. Tapi aku tak berganjak langsung takut-takut makin teruk dari keadaan tadi. Dan bila mana keadaan dia di dadaku, keadaan lebih selesa sebab kurang rasa sejuk pendingin hawa bas. Jadi aku biarkan saja, hingga tertidur sekali lagi.
Terjaga lagi, bila dia memeluk ku dan mengubah kedudukannya. Kali ini lebih kemas, kini aku benar-benar dalam pelukannya. Aku keliru, dia memang sengaja buat-buat tidak sedar atau dia memang tidak sedar. Hidungnya berada di telingaku. Terasa nafas panasnya dihembus perlahan ke telingaku. Selesa dan menenangkan.
Tersedar dari lamunan, mana mungkin aku boleh benarkan seorang lelaki yang tidak dikenali memelukku begini.
Tapi pelukan panasnya sangat mendamaikan. Aku bergaduh dengan diriku sendiri. Membenarkan atau meleraikan. Telan liur. Terasa basah dicelahan pehaku. Telan liur lagi.
Dalam melawan antara nafsu dan akal, bibirnya terkena cuping telingaku. Telan liur lagi. Basah lagi. Aku tarik nafas sedalam-dalamnya. Akal cuba mengatasi nafsu.
Dikala aku menghembuskan nafas perlahan-lahan. Terasa hujung telingaku sedikit basah, dan terasa denyutan disedut-sedut hujung telingaku. Nafsuku menggila, merembes-rembes air dicelahan kangkang. Nafasku sudah tak terkawal. Mahu menjerit dan menolak tapi nikmat itu lebih kuat dari segalanya. Telan liur lagi.
Kini dia lebih berani, meletakkan tangan di buah dadaku. Diramas-ramas perlahan tetekku. Nikmat. Aku lemah, akalku takdapat lagi melawan nafsuku. Aku biarkan tubuhku disentuh oleh lelaki yang aku tak kenali. Makin lecak. Makin menggila. Nafasku naik turun naik turun. Hisapan di telingaku juga makin laju.
'Ahhh..' terpancul dari bibirku, tak dapat menahan kelazatan di telinga dan di tetek.
'Shhh.. Orang dengar nanti' dia membisikkan ditelinga. Aku mengangguk. Setuju untuk mengawal suaraku.
Dia mula lebih berani memasukkan tangannya ke dalam bajuku. Sejuk tangannya buat aku mengeliat. Tangannya masih sibuk di dalam bajuku. Masih mencari-cari dua bantal empuk di dadaku. Dan aku hanya menyerah, aku kalah dengan nafsuku. Aku tak sabar mahu diramas tangan yang takku kenali itu.
Dan bilamana tangan itu bersentuh dengan kulit dadaku. Aku menghela nafas sambil menelan liur lagi. Dia berhenti, dan mengerak-gerak jarinya di sekitar dadaku. Aku menggoyang-goyang kakiku. Tak tahan, celah kangkang ku makin laju.
Jarinya menyentuh puting tetekku, aku menggila lagi. Kesedapan disentuh. Dia memicit, menarik-narik putingku sambil menjilat telingaku.
' Ahhhh...' aku mendesah lagi.
' Shhh.. Sedap?' aku mengangguk.
Lama diputing, kini dia lebih berani, turun dicelahan kakiku. Digosoknya pehaku perlahan-lahan. Biarpun hanya dari luar. Aku masih resah dengan sentuhannya.
Satu langkah lebih maju, tapak tangannya ditelangkupkan di atas tundunku. Mau saja aku buka zip jeansku dan tarik tangannya untuk menikmati biji yang dah teramat lencun. Tapi, aku cuma bisa mengeliat sambil membuka kangkang untuk lebih senang disentuh.
Dia menekan-nekan jari tengahnya dibiji kelentitku. Aku menangkup mulutku. Risau desahan kali ini lebih kuat dari tadi. Dia mengerak-gerakkan jari tengahnya sambil menekan-nekan di biji kelentitku. 5 minit dia bergerak tanpa ragu. Dan akhirnya aku tewas. Aku gigit tanganku, agar tidak kedengaran suaraku. Aku menahan nafas, kegelian dibijiku tidak terkawal lagi. Denyutan lubangku semakin menjadi-jadi. Dan akhirnya aku kekejangan, memancut air nikmat, menikmati sentuhan tadi.
Aku menghela nafas lega. Nafsuku semakin menurun. Nafasku makin dapat dikawal. Aku malu untuk memandang orang sebelahku.
'Good girl' dia membisikkan di telingaku sambil melepaskan pelukannya dariku. Aku memandang ke arah tingkap melihat jalan. Berharap agar cepat sampai. Tak tahu macam mana nak bagi reaksi seterusnya.