Ruken Altıntaş
Çok fazla enerjik olan Ruken şirkette çalışan uzun boylu mavi gözlü bir kızdır . Genellikle macera heyecan verici ve romantizmi sever .
Rüzgar Yeşim
Üç arkadaşıyla birlikte çalıştığı şirketinde patron görevindedir .
Diğer şirkette Ruken i görür ve ilgi duymaya başlar . Genellikle çok sakin ve eğlence seven bir karakterdir . Ve ağırbaşlı da olabiliyor yeri geldiğindeSevgi Seçkin
Sevgi , Ruken ve Su üçlüsünün de fiğer erkekler gibi bir şirketleri vardır ortak olarak . Ve burada çalışırlar . Genellikle aşkla çok fazla ilgilenen Sevgi Furkan'a aşık olur ve rakipliği aşka dönüşür .
Furkan Haki
Rüzgar a ait olan şirkette çalışır . Futkan , genellikle dışa dönük bir karakteristik özelliğe sahiptir . Gün geçtikçe diğer şirketle yani üç kızla rakiolik aryar . Bazılarının karnında da kelebekler uçar . Yerli yeri geldiğinde artık Sevgi den hoşlanmaya başlar.
Ateş bozoğlu
Şirketle çok fazla ilgilenmez . Dışarıda gezip takınmayı srver . Yine de şirkete zaman zaman uğrar ve işleri biraz el eltına alır . Gün geçtikçe bu da içinde kabaran sevgiyle Su ya aşık olur
Su Serda
Muhteşem üçlü diye adlandırılan üç kızın çalıştığı şirkette kendisine bir yer bulur . Genelliklr çok maceracı bir yapıya sahiptir . Ve artık zamanı yaklaştığında Ateş e aşık olur .
Evet arkadaşlar karakterler bu kadar . Bir gelişme olursa size haber verşrim . Şimdi kısaca bir analiz edelim nasıl olacak . Hadi bakalım ;
YEL şirketinin sahibi olan Rüzgar kendine eleman arar . Ateş ve Furkan da artık bura da çalışmaya başlar . Anı şekilde ILGAZ şirketinin sahibi Ruken de kenne iki iş arkadaşı arar ve Sdvgi ile Su yu bulur . İki şire karşı karşıyadır ve piyasa için mücadekeye girerler .
Artık bu işten çok sıkılan çiftler az az şirketle ilgilelenmemeye başlarlar .
Ve sonra bir aşk kıvılcımı her yer alev alır
Devamı mı ? Buyurun kitaa ....