bölüm üç

12 9 4
                                    

Lütfen vote atmayı unutmayın . Ayrıca satır arası yorumlarınızı ve bölüm hakkındaki görüşlerinizide belirtin . Benim için her yorum çok değerli

Rüzgar da devam ...

Teyzemin iyi olduğunu duyduktan sonra annem içeriye geçti ve teyzemin yanı başına oturup onunla konuştu .

On dakikaya kalmadan da ağlayarak dışarıya çıktı .

Baam hemen kapıda annemi görürü görmez koştu yanına . Hali ne olacak acaba . İki yıl önce ki şoku yine mi yaşayacak .

Yine mi canından bir parça koparup aç olan çu dünyaya verecek.

Neyse. Teyzemin iyi olduğunu biliyoruz yaa bu yeter .

Anne ve babamdan izin isteyip hastaneden çıktım . Çünkü daha fazla dayanamazdım   .

Arabaya binip gitmeye başladım . Öylesine yollarda ilerliyordum kendi kendime .

Hızım elliydi . Yani uygundu . Sonra daha fazla dayanamayıp sıkıldığımdan şirkete gittim .

Ateş ve Furkan da gelmiştiler  ve çalışıyorlardı . Teyzemin durumunu sorup olumlu cevabı aldıktan sonra tekrar iş başına geçtiler .

Herkes çalışıyordu . Ama ben ne yapacaktım . Bilgisayarımı kontrol ederken bir fotoğraf göfdüm ekranda .

Bu fotoğrafın burada ne işi vardı . Nasıl gelmiş olabilir ki bu fotoğraf .

Koltuğuma oturup biraz daha baktım . Nasıl geldi ki bu fotoğraf

***

Furkan dan

Kantine gidip kendim için içecek bir şeyler aldım . Ve tekrardan bin bir kere incelediğim dosyaları elime alıp bir yanlışlık olup olmafığına baktım .

Her şey güzel gibi gözüküyordu ama eksik bir dosya vardı derken kapı çalındı .

" gir ! "
İçeri giren Ateş ti elinde de bir dosya ve benim gibi kahve fincanı vardı .

" sanırım aradığın dosya bu olmalı Furkan . Bu sabah hastaneden dönfüğümüzde almıştım . Kontrol etmek için  . Buyur bakalım "

İçime su serpilmişti . Bende biraz tedirgin olmuştum açıkçası

" Çok şkür ki sendeymiş . Bende bir an paniklemiştim . Kayboldu diye . Yoksa mazallah Rüzgar üakaybolduğunu duysaydı . Kıyameti koparırdı . "

Bir yamdan kahvemi içiyordum bir yandan da Ateş i izliyordum . Sanırım bir şeyler olmuş . Çünkü çok mutlu gözüküyordu .

" Ateş ! "
Sesimi duymuyordu. Hayallere dalnış olmalıydı . Bu sefer dah yüksek ve kalın bir sesle seslendim

" Ateeeş ! "

" haa efendim " dedi bir anlık korkuyla . Çok mu bağırxım acaba

" Ateş , bana bu mutluluğunun sebebini söylermisin ? Merak ettim doğrusu "

Bana bakıp derin bir nefes aldıktan sonra

"Bak Furki. Ben çok güzel bir kıza aşık oldum . Gözleri masmavi . Saçları simsiyah . Görsen var ya yere düşp bayılırson . "

" eee " dedim heyecanlanarak . Bana noluyorsa

" eesi biz internetten tanıştık . Bu akşam hani bizim o küçük minnoş kafe varya . İşte biz orada buluşacağız "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 15, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkın Saf HaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin