bölüm iki ( kaza )

18 10 15
                                    

Ruken den ...

" evet kızlar bugünlük bu kadar yarın aynı saatte buluşup geliriz olur mu ? "

" peki Ruken hanım yarın görüşürüz "

" hsaa kızlar bide hanım demeseniz sevinirim . Bana adım ile veya cım cim ile hitap edin olur mu ? "

peki Rukencim yarın görüşürüz "

" görüşürüz tatlım " deyip hep birlikte aşağıya indik .

Kızlar artık yabancılık çekmezler umarım . Üstünden bir gün geçmiş artık anlaşırlar .

Evlerine bıraktıktan sonra onları , hemen eve gidip kendimi odama attım . Öok yorgundum . Şimdi uyuma vakti .

Bir gün sonra 

Rüzgar dan ...

"Alo Furkan napıyorsun şirkettemisin ? "

" evt Patron biraz işimlerim vardı onları halledecekyim neden sordun ? "

" nedenini boşver işini bitirdikten sonra Ateşi de yanına al ve bizim eve gel . Çabuk "

" tamam patron "

Bu iş tamamdır   . Şimdi sıra geldi annemi ve babamı evden göndermek kaldı . Da ben bunu nasıl yapacaktım .

Buldum  . Hemen Selma teyzeyi aradım

" alo Selma teyze nadılsınniyimisin inşAllah "

" alo Rüzgar sen misin oğlum "

" evet benim teyzecim "

" iyiyim canım çok şükğr sen nasılsın "

" saol teyze bende iyiyim . Yalnız benim senden bir ricam var eğer beni kırmazsan tabi "

" söyle Rüzgar dinliyorum seni " 

" bak şimdi teyze . Bügün evde arkadaşlarımla parti vereceğim ve annem ile babamın olmaması gerekiyor . "

" yani . Sadede gel artık "

" yanisi sen ve eniştem onları alıp bu gece şöyle bir yemeğe bir eğlenceye falan gitseniz diyorum . Nolur beni kırma "

" peki Rüzgar. O iş bizde sen emin olur . Yarım saat sonra geliyoruz . Allah a emanet ol ."

" sende teyze görüşürüz "

Sonunda bu işte tamam oldu . Geriye sadece yeni rakiplerimizi çağırmak kaldı . Gerçi bu işin en kolay yanı. Onu hemen yaparız .

20 dakika sonra 

" anne Selma teyzem sizi aradımı . "
İnşaallah aramıştır . Allah ım ne olursun aramış olsun

" aradı oğlum biz akşam geç saatlere kadar olmayaağız sende bizi bekleme akşam yemeğini yee ve saat geç olmadan yat . Birazdan teyzen ve enişten gelecek biz gideceğiz . Tamam mı hadi sen odana çık teyzen gelince haber veririm ven sana "

" anne ben çovukmuyum yaa odana çık diyorsun . Geçerim koltuğa oturur teyzemi beklerim
a çocuk muamekesi de biraz ağı r olur yalnız "

" tamam oğlum sen nadıl istersen öyle olsun . Hadi yeç bakalım . "

Şu teyzemde gelmek bilmedi . Bu ne yaa . Söz vermişti bana . On dakika geç kaldı derken kapı çaldı .

Hemen koştum açmak için . Gelen eniştem Sinan dı . Her yeri kan olmuştu

Aşkın Saf HaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin