#7

142 7 0
                                    

Multimedya var bakabilirsiniz

Akşam eve döndüm çantamı firlatim gibi yemeğe oturdum ne aç hayvanim aq :D dedim kendime . Ne yedigimi bile hatirlamiyordum kalktığımda. Yatagima oturdum sonuna kadar perdeleri açtım karın yagisini izledim . Sağ tarafa döndüğümde ayna vardı kendime baktım ne kadar bakımsız olduğumu düşündüm ah ne kadar cirkinim bana kim bakardı diye düşündüm ne kadar umrumda olmasada kendimi kötü hissettim . Orada uyuya kalmışım . Sabah kalktigimsa rüyamda Rüzgâri gördüğümü hatirliyorum sanırım popo açıkta kalmıştı :Ds İntikam yolumu bulmustum ama bunu yapamazdim öyle bi çocukla asla olmaz . Okula gitmek için hazirlaniyordum kendime baktım ve çok cirkinim dedim kendime şekil verdim aslında o kezbanligin altinda bi model cikicak kız varmış ah olamaz salaklik yapmışım herzaman . Sanirim wattpadeki kızlar gibi olmuştum . Okula girdim bütün gözler üzerimdeydi etrafa saskin bakarken biriyle carpistim .
-Önüne bak şeker kız
Bu ses Rüzgârdi bu
Yanaklarım kizarmisti rüyamda görduma karsima çıktı ve intikam duygumu bastiramiyordum bu şaka olmalıydı hepsi tesadüf müydu ?
-Pardon dedim
Tam ilerleyeceken
-Sen nereye gidiyorsun bana çarptın ve bu borcunu ödemelisin
Kendi kendime napicagimi düşündüm bi kahve ismarlardim bişey olmaz diye düşündüm bi kahve ismarladim ona.

DENİZİN RÜZGARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin