1: The Concert

396 3 2
                                    

DEL 1

Vi skulle se Kanye West og konserten skulle ikke begynne før kl 20:00 så jeg hadde god tid. Jeg måtte ha på meg noe så jeg tok på en svart tee og hvite shorts og avsluttet antrekket med forskjellige smykker, så ringte det på døren. Jeg skyndte meg ned og der stod Thea (En av mine bestevenner) "are you coming, nash is waiting in the car" sa Thea.

*35 minutter senere*

Før konserten dro vi til in n out. Inne der satt Matthew Espinosa og Sam Wilkinson der di hadde resrvert bord og ventet på oss. "Come and sit with me, Emma" ropte Matthew han var så søt! (Jeg er litt forelska i Matthew og nesten alle vet det) så jeg rødmet litt.

*kl. 19:45*

Det var stapfullt av biler på parkeringsplassen utenfor arenaen. Vi var en av de første som kom inn så vi hadde brae plasser, og scenen var bare noen få meter unna. Kanye kom ut og hale hylte og skreik. "Isn't the concert awesome" spurte Matt. Jeg kunne nesten ikke høre han siden musikken var så høy. "Yeah, it's pretty good" svarte jeg.

Alle ropte og dyttet meg men så plutselig følte jeg en hånd, det var Matthew's "Are you okay" sa han "Yeah thanks" svarte jeg. "So it's a party near here wanna join" spurte Nash. Jeg hadde ikke noe annet og gjøre så jeg ble og det andre ble med.

You Aren't Even MineWhere stories live. Discover now