3: FUCK YOU

165 3 0
                                    

DEL 3

Emma's P.O.V

Jeg skjønte ikke noen ting, hvorfor var jeg på sykehuset alt jeg kunne huske er at Matt og Thea kysset og etter det var det helt blank. "OMG, sweetie what happned" det var mamma. "are you okay" mamma gråt og like bak henne stod pappa. "yeah, i'm alright". Mamma hold handen min "ilove you sweetie" sa pappa. "ilove you too" sa jeg.

Matthew's P.O.V

kl. var 09.00 da mobilen min begynte og ringte. Jeg så ikke helt hvem som ringte så jeg bare tok den. "Hello" sa jeg. "What is wrong, with you?" hørte jeg en stemme som jeg med en gang skjønte var Sam's stemme.M: "Chill, dude wtf are you talking about?" S: "Well it's you're fault that Emma is in the hospital what's wrong with you!" M: "What Emma is where?" S: "Yeah like you didn't know" så la han på.

Jeg tok på meg klær og tok nøkklene og kjørte så fort jeg kunne til sykehuset.

Emma's P.O.V

Utenfor stod Nash og Sam. N: "are you okay, Em" E: "i've been better' og smilte. S: "WTF happned" E: "all i could remember was that asshole Matt and Thea sucking each others faces". Alle vi lo. S: i'm gonna get some food you guys want something? N: Yeah, a extra large pepperoni pizza. S: Want something Em? E: No i'm good.

Matthew's P.O.V

Jeg kom meg til sykehuset og spurte damen bak disken. M: "You know where Emma Parker's room is? WOMAN: "third floor room 56" M: Thanks. Jeg løpte opp og så Sam utenfor rommet. M: "is she okay? S: " what are you doing here og kløp knyttneven sin. M: Chill dude i'm just here to see if she's okay. S: why, it's you're fault that she's in there. M: I didn't do anything og dyttet han. Sam slo knyttneven i fjeset mitt

Og blod rant ned nesen min. Jeg stod opp og dyttet han igjen. M: Fuck you. Mr. Parker kom bort. P: i think you should leave Matt. og stod mellom oss for å stoppe krangelen. M: Fine, og jeg plutselig fekk langefingeren min boner, og jeg dro. (Haha jk)

You Aren't Even MineWhere stories live. Discover now