DEL 2
Festen Nash hadde invert oss på var ikke en vanlig fest det var fullt av folk som jeg ikke kjente noen var allerede fulle. "Wow this party is hard" sa Sam. Matthew kom bort til meg og ga meg en drikk. Dei andre gjekk bort og danset, mens jeg og Matthew ble stående vedsiden av hverandre. Det blei en litt flau stemmning rundt oss."Wanna dance" spurte Matthew
Jeg var ikke en så flink danser så "Ehm, not now maybe later" Jeg tror han ble litt flau fordi han gjekk bort. Så ble jeg stående alene. Jeg ble stående alene i noen minutter så kom en gut bort til meg. "hey my name is Nate, what's yours" spurte han. Jeg ble litt forvirret å hvorfor han kom bort "I'm Emma" sa jeg.
"What a beautiful name". "Well thank you" sa jeg. Han smilte og ga meg et håndtrykk. "Why, aren't you dancing with your friends" spurte jeg. "I'm not that good of an dancer" "well not me either" sa jeg. "Cool we have something in comment". Jeg lo så høyt at latteren min ble rar. "You have a cute laugh".
Jeg smilte til han. "Since we're not that good dancers, maybe you'll dance with me" spurte Nate. "Um i'm warning you i'm gonna be the worst dancer you'll se" Vi gjekk på dansegulvet og sangen That's my jam gjekk på akkurat da vi danset. Han var ikke en så dårlig danser som jeg så det.
"Wow you're not that bad" sa jeg "I can't say the same about you". Vi begge lo, og han tok hendene på hoftene mine og je begynte og danse etter rytmen. Vi så rett på øynene til hverandre, han hadde så fine brune øyne at jeg ikke kunne se bort. Han kom nærmere meg det var nesten som at han skulle kysse meg. Sangen var ferdig også stoppet han.
Matthew's P.O.V
Jeg var enda litt flau av at Emma ikke ville danse med meg. Så jeg gjekk tilbake, men da jeg kom var hun ikke der det var mørkt og nesten alle danset. Men så såg jeg det lange brune håret til Emma. "Heey Eeee-mma" jeg stoppet jeg så henne danse med en annen. Og noe som var veldig rart fordi hun ikke ville danse med meg. Jeg ble knust jeg gjekk bort.
Jeg tok meg en drikk kansje mye flere, så kom Thea bort "Hey Matt wheres Emma" spurte hun. "Dancing with another boy". "Well that's sad what happned" "She didn't wanna dance with me" svarte jeg. "Well if i was her would never say no" sa hun. Hun kom nærmere meg og så meg i øynene. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre så jeg kysset henne.
Hun var en god kysser, så jeg stoppet ikkje.
Emma's P.O.V
Nate var en god danser og skal jeg innrømme det sp var han veldig søt. "You were awsome" Sa han. "You were awsome" sa jeg. "NATE WERE LEAVING" hørte jeg noen rope "Well that's my friend sorry but i have to go". Han stakk et stykke papir inni baklommen min og jeg rødmet.
Kl. var 00.56 og jeg begynte og lete etter det andre. Da jeg så Matthew og Thea kysse, jeg skjønte ikke hva som skjedde. Det så ut som at Matthew likte det fordi han stoppet ikke. Alle visste at je likte Matthew, og Thea var en av dem. Jeg gråt og løpte ut jeg krasjet i Nash og Sam. Det så meg gråte men jeg forsettet bare og løpe.
Jeg kjørte vekk med roveren min og jeg forsatte og gråte. Det var mørkt og jeg kunne ikke se noe. Så plutselig BANG. Jeg lukket påå øynene mine og da var jeg på sykehuset. Jeg skjønte ikke hvorfor jeg var her. "What happned" spurte jeg. "Well you came in a car accident" sa en mann. "What i can't remember that". "My name is Dr.Charlie you have boken your ribs and your neck" sa han
Matthew's P.O.V
Jeg så Emma, men jeg stoppet ikke og kysse Thea. Emma løp vekk og gråt. "Wow youre a good kisser" sa Thea, jeg smilte. "Wow, wtf dude what did you do to Emma" spurte Nash. "What nothing" sa jeg. "Well you better fix it dude" sa Sam.
YOU ARE READING
You Aren't Even Mine
FanfictionHistorien handler om 16 år gammle Emma som bor i California. Hun er eventyrsfull og ganske sky, men allt det endrer seg da hun og Matthew føler no for hvarandre. Forholdet endrer seg fort mellom dem men sjalusien kommer alltid mellom dem, når begge...