5: BAD BOY

157 4 0
                                    

DEL 5

Matthew's P.O.V

"Emma, wait up" jeg prøvde og rope etter henne men hun løpte bare vekk. Jeg løp fort etter henne og tok henne i hånden.

"What is it Matt, get away from me"

"What is it we're not even dating why are you acting like this!"

"Are you f*cking kidding with me Matt, you clearly don't see it"

"See what?"

"That i like you... i like you okay but you ruin things"

Hva liker hun meg? Jeg ble helt målløs jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre jeg var glad med jeg turte ikke og si noe. Vi stod stille til hun begynte og snakke.

"Aren't you gonna say something? Fine, stay the hell away from me Matt"

"Wait Em, i'm just"

Hun så ikke engang på meg hun satt seg i bilen og kjørte unna. Jeg hadde øddelagt alt mellom meg og Emma. Jeg gjekk opp på rommet mitt og Thea var forsatt der.

"Wow, that was weird, should we continue?

Hun satt på fanget mitt og hold hendene rundt nakken min. Og begynte og skysse meg, men jeg trekkte meg unna.

"Stop it i don't want to do this just go please"

"Are you seriouse? Matt seriously do you think she would forgive you i'm fucking shure she won't forgive me so why would she forgive you."

Hun gjekk ut og slo døren hardt igjen. Hun hadde rett Emma ville aldri tilgi meg aldri dette var andre gangen jeg gjore noe sånnt mot henne. Jeg begynte og gråte ved tanken på det. Noe som er rart jeg gråter jo alldri.

Jeg bestemte meg for og tekste Emma for og beklage meg for det jeg hadde gjort mot henne, men jeg visste hun ikke ville svare.

Emma's P.O.V

Jeg var helt knust jeg kan ikke tenke meg at det skjedde. Jeg sa at jeg likte han men alt han gjore var og stå og stirre på meg. Jeg parkerte utenfor huset mitt og løp opp på rommet.

"Hey, honey are you okay, do you want something to eat?" mamma ropte nedenfra

"No i'm okay i'll just eat later"

Jeg satt meg på enden av sengen og begynte og gråte. Jeg stod sånn lenge, då jeg fikk en tekstmelding.

(N: Nate E: Emma)

N: Hey, so what are you doing tomorrow?
E: Nothing special maybe i'm just stay at home
N: Okay i was thinking you wanna hang out or something tomorrow, but i see you have something else planned.
E: No i would love to where should we meet up?
N: At my place. (Adresses hans)
E: Well se you then.
N: See you then, goodnight beautiful.
E: Goodnight 💋

Jeg våkntet opp av alarmen min, klokken var nå 11:30 jeg jeg ned og der hadde Mamma gjort klar egg og bacon.

"Good morning sweetie"

"Good morning dad"

"So me and mom will be gone next week we have this bussines trip, that means you are home alone do you think you could do that."

"Omg, yes ofcourse dad i'm not 10 anymore."

"Well see you then i have to help Matt's dad with something, do you want to come"

"Emm, no thanks dad"

Tanken på Matt fekk meg til og skjelve.

"Okay have a nice day" han skysset meg på pannen.

"Yeah, you too dad"

Etter og spise den vindunderlige frokosten gjorde jeg meg klar for og møte Nate. Jeg tok på meg hvit high wasted shorts en hvit crop top, og tok en flannel rundt livet og håret opp i dott og til sko noen brune boots.

Jeg kjørte til Nate og huset hans var ikke så langt fra der jeg budde. Utenfor huset stod noen biler han må visst ha noen venner på besøk. Jeg banket på huset hans, da jeg så han tok opp døren.

"Hey Emma, i finally met you again"

"Hey" Og tok armen han for en klem.

Huset hans var stort da vi gjekk ned til kjelleren. Der stod noen av vennene hans og røykte weed. og drakk menst noen spillte på xboxen.

"These are my friends Kenny,Mike, Kian, Jc, Jack g and Jack J"

"Hey i'm Emma"

"So This is the girl you've been talking about" Jack j sa

"Shut up, bro"

Jeg var overrasket over å være den eneste jenten her og veldig av og se hvordan Nate egenklig var. Da en gutt kom bort til meg han hadde brunt hår og veldig kjekk.

"Want one?"

Han komm bort til meg med et par cigaretter.

"wow, bro"

Nate komm bort og tok cigaretten bort fra meg.

"I'm not 10 i want some"

Jeg tok den og Nate tente den for meg. "Wow you just become more attractive" Nate sa og blunket til meg.

"Lets go, to the place" som ansatt seg for og være Kian.

"What doe's he mean?"

"Well we have this place outside the town in the woods" Jc svarte meg

"Hmm, you guys must be bad or something, ok let's go"

You Aren't Even MineTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang