10: Seniors

118 2 0
                                    

DEL 10

EMMA'S P.O.V

Nå var dagen jeg skulle nå begynne på skole igjen. Jeg våknet opp av alarmen min. Klokken var nå 08:30. Skolen begynte ikke før 10:00 så jeg hadde litt tid får å gjøre meg klar til skolen.

Jeg stod opp, gjekk i dusjen og gjorde min normale rutine. Jeg holdt akkurat på å ta på meg klær da jeg fekk en melding.

Deborah: Greetings. Wow my last year on high school.

Deborah var et år eldre enn meg, men det stoppet ikke meg og henne for å være gode venner. Det er fjerde år på High school som betyr jeg er en junior.

E: Crazy right? the time just flyes bye.

D: Want me to pick you up for school?

E: Naah, i'm okay i'll just meet you outside school.

D: K, see you then.

Jeg gjekk ned trappen og ut på kjøkkenet. Foreldrene mine var på jobb, så jeg måtte lage frokosten selv. Jeg hadde bare 15 min til skolen begynte so jeg tok en Quest bar og juice og fortet meg ut av til bilen.

Jeg parkerte bilen min utenfor skolen og satt her inne. Jeg var nervøs, jeg måtte se Thea og Matt igjen. Noe som jeg absolutt ikke ville.

"I can do this" jeg sa stillt for me selv.

*RIIIINNNNNG RIIIINNNNNG*

Nå var tiden inne, high school hadde begynt igjen. Jeg gjekk ut av bilen og så alle sammen. det var fullt av folk jeg kjente alle var glade for og se hvarandre igjen, noen til og med klemte hvarandre.

Jeg var på vei bort til inngangen da noen tok skulderen min.

"Heey you didn't forget me" Deborah skremte meg

"Omg, you scared me" jeg sa og slo henne på skulderen

"This year is gonna be epic, i mean my senior year" hun sa og smilte

"I'm gonna miss you when you get to college "

"Let's not think about that right now!" hun sa

Timene mine gjekk ganske greit. Jeg hadde Engelsk og Naturfag. Den ene timen hadde jeg time med Thea. Jeg prøvde og unngå henne som gjekk ganke fint. Jeg har ikke snakket med henne på nesten en måned og jeg prøver å ha det sånn.

Jeg gjekk til kafeterian sammen med Deborah. Vi satt sammen på et bord med noen andre. Det fleste av oss som satt her var Seniors, jeg henger ikke å ofte med folk på min alder.

Jeg er mest med eldre folk enn meg. Jeg aner virkelig ikke hvorfor det bare er sånn. Vi satt oss ned da en jente snakket til meg.

"Tonight is gonna is gonna be sick" en jente sa til meg

Det var Rachel en jente som gjekk i klasse med Deborah.

"What are you talking about?" jeg sa forvirret

"Are you kidding with me? Tyler's party ofcourse"

"I almost forgot" jeg sa

Tyler er han som holder en fest i begynnelsen av high school. Han er en sånn gutt som får alt han vill ha, man kan vel si han er bortskjemt.

"And youre not gonna guess where he's throwing the party" Deborah sa og banket i bordet

"Where this time?" jeg spurte

"He's gonna throw a big party at the beach, since it's he's last year" hun sa

"I don't feel like going" jeg sa

"You have to come, please... Matt will be there" Deborah sa

"Oh okay, if he's there i'm absolutely not gonna go" jeg sa og så bort på Matt som satt på bordet sitt med vennene sine

"Seriously, come on! Do it for me just this time" Deborah sa

"Okay then" jeg sa. Jeg har veldig svak når det gjelder og si nei, noe som jeg hater med meg selv.

________________________

HÅPER DERE LIKTE DETTE KAPPITELET. JEG MÅ TAKKE ALLE DERE SOM LESER DENNE BOKEN. HAR ALLEREDE FÅTT OVER 400 LESERE TUSEN TAKK!

JEG JOBBER VIRKELIG HARDT FOR DETTE. JEG TENKTE JEG SKULLE HA EN SANG FOR HVERT KAPPITEL? KANSJE JEG VIL I NESTE? 😽🌿🌿

You Aren't Even MineOnde histórias criam vida. Descubra agora