Hello gençler
Tatile girdik ya ben de hazır boşken bitireyim gitsin dedim
Tabi bizim tatil yeni başladı ama sizinki bitmiş diye duydum :d
Ağlayın amk
Neyse
Okuyun
(Efsane bir final konuşması olduğunun farkındayım)
🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈
Aşkım:JONGİN
MAHVEDERİM SENİ
Jongin:aşkım valla suçum yok
Aşkım:ne?
Ne suçu ya?
Jongin:bilmem
Öyle aniden giriş yapınca
Savunma mekanızmasını şey ettim işte
Aşkım:ben şey edeceğim seni merak etme
Gerizekalı
Niye evleneceksem seninle?
Bak altını çiziyorum evleneceksem dedim
Çünkü henüz evlenemedim
Niye?
Düğünümüz var hem de şuan
Ama bil bakalım ne yok?
SEN YOKSUN AMK SALAĞI
Kendi kendimle mi evleneceğim ben
Her nerdeysen uçarak geliyorsun
Gelirken ölme
Jongin:işte gelemeyeceğim ben
İdare etsene bir saat
Aşkım:JONGİN!
Manyadın mı lan sen?
Arıyorum seni ve hemen açıyorsun
Aşkım arıyor...
Reddet-Cevapla
"Jongin? Sevgilim? "
"Aşkım?"
"Hangi cehennemdeysen hemen buraya geliyorsun! Aksi taktirde o cehennemi sana ben yaratırım. Hem nerdesin sen!?"
"Kapat."
Mükemmel birisinin bakış açısı
Kyungsoo sinirliydi. O kadar sinirliydi ki elinde tuttuğu telefonu parçalamak üzereydi.
Jongin onu ekmişti. Üstelik kendi düğünlerinde! Pekâlâ bir düğün sayılmazdı fakat sade ve şık bir tören denebilirdi. Ve sanırım gerçekleşmeyecek bir tören.
"Arkanı dön sevgilim."
Bu ses tonu Kyungsoo'nun içinin erimesini sağlasa da,dışa fırtına olarak patlayacaktı. Ağzını açıp estirmeye başlayacaktı ki,dudaklarının üzerindeki ona engel olmuştu.
Jongin onu öpüyordu! O kadar sinirliydi ki ne olduğunun farkına dahi varamamıştı. Dudaklarını nazikçe emerek,Kyungsoo'nun saçlarını okşuyordu Jongin. Kyungsoo ise onu itip ıslak bir ses çıkmasına neden olmuştu.
"Hangi cehennemdeydin?"
Jongin sıkıntılı yüz ifadesine eşlik eden parmaklarını kendi saçlarına koyarak mırıldandı. "Balayını planlamayı unutmuşum. Onu halletmem gerekiyordu. Hem bak yetiştim!"
Kyungsoo gözlerini pörtletmesi Jongin'i korkutması gerekiyordu fakat o sadece onu sevimli bulmuştu. İstemsizce karşısındaki baykuşa gülümsedi. Kyungsoo bu gülüşün anlamını bildiği için kaşlarını daha çok çattı ve sinirle haykırdı.
"Biraz daha gecikseydin balayına gidebileceğin bir eşin olmayacaktı,seni ahmak!"
"Ama sonuç olarak burdayım. Olmam gereken yerde,senin yanında."
Kyungsoo gerginliği gidermek(tabi özlediği için de) için ona sarıldı. Aralarındaki boy farkı Jongin'i gülümsetti. Ondan ayrılıp çenesini tutarak dudaklarını büyük bir açlıkla öptü. Kyungsoo ise bu defa onu reddetmeyerek ona karşılık verdi. Oldukça sade ve saf bir öpücüktü. Bu durumu sonlandıran ise Kyungsoo oldu. Kendini Jongine iyice yapıştırarak duygunun değişmesine neden oldu. Jongin'in kendini kaptırıp işe dillerini de katmasıyla, Kyungsoo'nun dudaklarında istemsiz olarak boğuk bir inleme döküldü.
Güzel ve etkileyici bir andı. Ta ki Luhan eliyle ikisinin kafasını tutup ayırana dek.
"Kendinizi akşama saklayın sizi azgın küpekler."
Jongin gözünü devirip iğneleyerek konuştu. "Siz kendi düğünüzü kaçırmıştınız. Sizi arayıp bulmuştuk fakat 4 saat sonra. Peki nerde bulduğumuzu hatırlatmamı ister misin? Düğünün yapıldığı otelin rastgele bir odasında. Ve bulduğumuzda gördüğümüz manzarayı hatırlatmamı ister misin ?"
Luhan yüzünü buruşturdu ve,"Hayır teşekkürler."
Jongin onu itekleyip bana doğru döndü. "Tamam sen git,biz geliyoruz birazdan."
"Nikah memuru sizi bekliyor gerizekalılar, ne birazdanı?"
"Uff tamam tamam git hadi." Onu iyice itip kapıyı kapattı.
"Nerde kalmıştık?"
"Ne sorumsuz adamsın! Evleneceğiz birazdan gerizekalı. Hadi gidiyoruz."
Kyungsoo onu sürükleyerek kapıya doğru çekti. Elini kavrayarak gözlerinin içine baktı. Jongin onun gözlerinin en derinlerine odaklandı. Elini daha sıkı sararak öteki elini kapının koluna götürdü.
"Hazır mısın sevgilim?"
"Senin için daima hazırım. Sonsuza kadar."
"Sonsuza kadar."
🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈
Bitttiiiiiii
Tabii özel bölümler de var
Söylemek istediğim tek şey sizi çok sevdiğim.
Yorumlarınız ve desteğiniz için çok teşekkür ederim.
Yerim lan sizi aşkımlar❤❤❤❤
Öptüm ben sizi baaayyy
Ve evet çok kısa yaptım sorun mu var?
Sorun varsa dm gel brrooo
Okuturuz bro
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ugly-Kaisoo Texting✔
FanfictionOkulda popüler olan Kim Jongin,çirkin olduğunu düşündüğü Do Kyungsoo'yu rahatsız etmek için mesaj atar. 🌼🌼🌼 KimJongin:Nasıl bu kadar çirkin olabiliyorsun?