Глава 3

91 4 3
                                    

...тризъбец.Ахнах.Пърси се изправи.А Хирон(да онзи Хирон) каза:

-Добре дошла в Лагера на Нечистокръвните,Ема,дъщеря на Посейдон.Пърси ще ти покаже хижата,в която ще живееш.И тогава над главата на Хриси се появи знак.Беще сребриста сова.

Хирон:-Анабет,ще заведеш ли Хриси,дъщерята на Атина в хижата си?

А:-Разбира се,Хироне!

В този момент Пърси каза:

-Аз също съм син на Посейдон.Радвам се,че имам сестра,полубогиня.Как си?Изглеждаш уморена.Харесва ли ти в Лагера?

-Добре съм.Просто много ми се насъбра.Да,много ми харесва Лагера.

П:-Ела,ще ти намерим нови дрехи и ще те заведа в хижата,за да си оставиш нещата.След това ще се навечеряш и,ако искаш можеш да останеш за лагерният огън.Там пеем песни и ядем десерт.Забавно е.Ще видиш.

Започнах да харесвам брат си.Беще много готин.Показа ми магазина на Лагера и ми купи 2 тениски и един чифт къси панталони.След това ми показа хижа номер 3.

П:-В Лагера има 20 хижи.Номер едно е на Зевс.а номер 2-на Хера.Тя е само почетна.Ако я няма,Хера ще побеснее.Номер 4 е на Деметра.Хижа 5 е на Арес.Хижа 6 е на Атина,майката на Анабет.Номер 7 е на Аполон.Номер 8 е на Артемида.Тя е само почтена,но понякога ловджийките ни идват на гости и се настаняват там.Номер 9 е на Хефест ,а номер 10-на Афродита.Хижа 11 е на Хермес.Номер 12 е на Хадес.Това са основните.Остналите са на по-низши богове или богини,като Хеката,Ирида,Хипонис,Нике и др.А това е нашата хижа.

  Той сочеше към една постройка, боядисана в морскосиньо.Щом влязохме Пърси каза:

-Ей сега ще помоля да донесат още едно легло. Къде искаш да го поставим?

Посочих му мястото и той се ухили.Мястото беше с изглед към океана.

...

След няколко часа

П:-Искаш ли да си лягаме.

Вече бяхме облякли пижамите си.

-Да

-Гася,три, две, едно...

Дъщерята на моретоWhere stories live. Discover now