Глава 4

83 3 0
                                    

Не сънувах нищо...
Сутринта се събудихме и закусвахме,след което Хирон ни извика заедно с Пърси, онова момиче Анабет и още няколко човека.
Х:-Ема!Това са Пайпър, дъщеря на Афродита,Лио син на Хефвест и Джейсън син на Юпитер-римският аспект на Зевс.Останалите би трябвало да дойдат след малко.
Пайпър:-Здравей, приятно ми е да се запознаем...
Тя не довърши, защото в голямата къща влетяха едно момче и едно момиче.
Х:-Здравей,аз се казвам Хейзъл, дъщеря на Плутон,римският аспект на Хадес,а това е Франк,син на Марс, римският аспект на Арес.
?:-Добре да започваме!
Не бях забелязала едно момиче стоящо зад Хирон с червеникава коса и тенсика с логото на лагера.
Р:-Здравейте,аз съм Рейчъл Елизабет Деър,не съм дъщеря на бог, но съм оракул-казвам пророчества.
Изведнъж от устата ѝ се изви струя зелен дим.Тя говореше,но с вече по-променен глас.
-Седмината победили земята,
пред нова заплаха ще се изправят
на юг ще поемат,
но дали ще се справят?
С петима другари
и нови и стари
ще изпълнят съдбата си...
И нови вълшебства ще с разкрият
и приятели нови ще се открият.

-Какво беше това?
П:-Тя да не би да изрече ново Велико пророчество?
Х:-Деца,не искам да ви тормозя,но Пайпър е права.Ясно  е,че Пърси,Анабет, Пайпър, Лио, Джейсън, Хейзъл и Франк ще заминат.Но кои ще се другите?
П:-Не,не,не.Не искам повече подвизи.Още не съм разказал всичко на мама.
А:-Хироне,предлагам да съберем отговорниците на хижите и да решим това.
Х:-Мъдро,дете.Очаквам ви след 30 мин.Ще се постарая да оведомя останалите отговорници.А и за малко да забравя...
Той ме погледна и извади една златна драхма.
Х:-Ема.вземи я.Щом я подхвърлиш,ще се превърне в оръжието,което ти е необходимо,спрямо ситуацията...
Аз взех драхмата и я подхвърлих леко.Веднага се превърна в меч, като този на Пърси.
Д:-Това е яко...И аз преди имах нещо подобно.

Надявам се историята да ви харесва.Можете да се включите и в състезанието,което организирам.Ще го намерите в профила ми, като книга с името,,Тест Пърси Джаксън"
          Обичам ви и до скоро.

А и между другото честита грипна ваканция.❤️

Дъщерята на моретоWhere stories live. Discover now