Bon Jovi
Always (1994)Savaştan dolayı eğitimi yarım kalan öğrencilerin çoğu sekizinci sınıf için Hogwarts'a dönmüştü. Bir kısmı kariyerleri için atmıştı bu adımı. Bir kısmı ise sadece arkadaşlarıyla sorunsuz bir yıl geçirebilmek için... Harry ikinci kesime dahildi. Sihir Bakanı Kingsley ve Seherbaz Bürosu Başkanı Robards, Harry mezun olur olmaz büroya almak istiyorlardı zaten. Hatta bunun için mezun olmasına, sınavı vermesine gerek bile görmemişlerdi ama Harry, tamamlamak için ısrarcı olmuştu. Hermione'nin bütün ısrarlarına rağmen dönmeyi pek istemeyen Ron'un ise, Harry gitmeye karar verdiğinde birden gidesi gelmişti. Böylece Gryffindor öğrencileri eksiksiz dönmüş oldu. Şaşırtıcı olan ise Slytherin tarafıydı. Son sınıf öğrencilerinin çoğunun ailesi Ölüm Yiyen olma veya onların tarafında bulunma suçuyla Azkaban'a gönderilmişti. Haliyle geriye Hogwarts'a dönebilecek sadece birkaç öğrenci kalmıştı. Draco, Pansy ve Blaise kötü Slytherin imajını temizlemek için bir fırsat olarak görmüşlerdi. Onlar da nihayet ailelerinin yönlendirmeleri ve dayatılmış taraf seçimi olmadan bir yıl geçirebileceklerdi.
Herkesin birbirine saygı duyduğu, en azından duymayı denediği yılın ilk ayı geride kalmıştı. Binaların yatakhaneleri dolu olduğundan sekizinci sınıflar için özel bir yer ayarlanmıştı. Bir kulenin en tepesinde kendilerine ait bir yatakhane ve ortak salonları vardı. Sayıları az olduğundan iki kişilik odalarda kalıyorlardı. Herkes kendi binasından biriyle eşleşmiş olsa da Pansy, Slytherin'den tek kız öğrenci olduğu için odasını bir başka binadan öğrenciyle paylaşmak zorundaydı. Kimse onunla paylaşmaya hevesli olmadığından Hermione gönüllü olmuştu. Onun dışında Harry her zamanki gibi Ron ile kalıyordu.
Profesör McGonagall artık Hogwarts müdiresiydi. Savaş bittiğinden beri Hogwarts'ın en kısa sürede toparlanması için elinden geleni yaptığı gibi, çabaladığı başka konular da vardı. Mesela Muggle Araştırmaları dersini zorunlu kılmıştı. Normalde üçüncü sınıfta herkes zorunlu olarak alacaktı ama sekizinci sınıflar da bu seneye özel almak zorunda bırakılmışlardı. Amacı bütün öğrencilerin Muggle dünyasını da öğrenebilmelerini ve onların büyücülerden daha az değerli olmadığını anlamalarını sağlamaktı. Elbette Slytherin öğrencileri bundan memnun değillerdi ama itiraz etmeye hakları yoktu.
Cuma günü Muggle Araştırmaları için sınıfa yerleştiklerinde genel olarak herkesin keyfi yerindeydi. Çünkü başlarına geleceklerden habersizlerdi. Normalde dersin profesörü başka olmasına rağmen içeri McGonagall da girdiğinde herkes dikkat kesildi.
"Ufak bir duyuru yaptıktan sonra gideceğim," derken bakışlarını öğrencilerin yüzlerinde dikkatle gezdiriyordu. "Profesör Martin ile biraz konuştuktan sonra sizin için çok güzel bir ödev bulduk."
Ron, Harry'nin kulağına yaklaşıp, "Merlin," diye fısıldadı. "Kesin zor bir şey çıkacak." Ron geri çekildiğinde McGonagall'ın bakışlarıyla karşılaştı. "Affedersiniz, Profesör."
"Bu ödev," diyerek devam etti. "Çok önemli çünkü sonunda vereceğiniz rapor, dersten alacağınız notta doğrudan etkili olacak." Sınıfın dikkatle dinlediğinden emin olduktan sonra ayrıntılara geçti. "Profesör Martin bildiği her şeyi size anlatabilir, kitaplardan bir sürü şey öğrenebilirsiniz ama hiçbiri 'deneyimlemek' kadar etkili olamaz. O yüzden yapmanızı istediğimiz şey, Muggle dünyasında bir gün geçirmeniz ve gözlemlerinizi raporlamanız."
"İyi de," diyerek söze girdi Pansy. "Sadece öğrendiklerimizle orada bir saat bile hayatta kalamayız. Yani demek istediğim... Bazı icatlarını falan öğreniyoruz diye onlara uyum sağmamamızı bekleyemezsiniz, değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mini-Stories | Drarry
FanfictionDrarry ile ilgili tek veya birkaç bölümlük hikayeler... Keyifli okumalar! ♡