skip watu malam
Ali: huh... penat nya aku nak tidur lah.. esok pagi kena pergi sekollah...
di tempat alicia
Alicia: ala... rindu Ali lah.. nak call lah.. (call ali)
Dalam talian
Alicia: hai.. ali tak tidur lagi ke..
Ali: baru nak tidur nii
Alicia: alah awal lagi nak tidur.. licia rindu Ali lah..
Ali: kalau rindu tidur lah cepat..
Alicia: kenape..
Ali: nnti bangun dah pagi...
Alicia: tapi licia x boll
tamat talian
Alicia: herm... 😐😐 Ali tutup mase licia tengah cakap ye.. tunggu kau esok.. siap lah kau Ali...
lama-kelamaan Alicia tertidur dengan penuh perasaan marah terhadap Ali...
SKIP TIME (di sekollah smt)
di dalam kelas Ali terlajak sebb tidur akibat terlalu penat jadi hari nii,hari pertama die datang lambat kat sekollah...
Ali: alamak dah lambat (lari masuk kelas) aduh!!(tersepak benda)
Alicia: padan muka datang lambat denda basuh tandas lelaki and perempuan...
Ali: alla sayang bagi chan kat ali hari nii...je.. (nada perlahan)
Ali: nnti Ali kiss licia kat sini (tunjuk bibir alicia)
Alicia: hrmpp... tak ingin😤😤 kau cube nak rasuah aku ye😠
Alicia: denda tambahan kemas perpustakaan sekarang...😡
Ali: APE!! licia kenape nii tiba-tiba nak marah Ali ni... licia dah tak sayang Ali eh... sampai suka tegok ali penat....
Alicia: hermpp 😤😤Ali yg tak sayang licia pikir sendiri... (pergi sambil peluk badan)
Ali: Alamak die marah pasal semalam lah niii betri aku dah habis lah semalam😧😧
skip time waktu rehat Ali dah siap keja kan denda dia dan dia nampak alicia dekat meja duduk sorang iiAli: ini lah masa nya nak pujuk Alicia nii (dalam hati)(pergi duduk sebelah Alicia)
Ali: hai sayang... licia dah makan ke belum
Alicia: hermpp😑😑 kenapa Ali letak fon semalam...
Ali: alah semalam fon Ali habis beteri lah...
Alicia: tipu😣😣
Ali: ye lah... alicia fon ali habis beteri semalam.... ade nampak ali main fon tak sampai sekarang...😀😀
Alicia: memang lah sebab baru habis denda kan...
Ali: okey.. lepas je Ali letak fon nampak Ali online tak😉😉(kelip mata)
Alicia: ALI!!😣😣 jangan lah mcm tu licia mintak maaf Alicia tak tahu😢😢 (pegang tangan ali)
YOU ARE READING
kisah percintaan antara ejen dan ejen(alilicia)
Acakbaca sendiri okey... kalau tak best sorry