Kafamdaki derin düşüncelere bir son verip rahatça uyumuşum.Sabahta alarmın sesiyle uyandım okul kıyafetlerimi giyip,okul servisine bindim kulaklığımı takıp soğuk cama yasladım kafamı hiçbirşey düşünecek halde değildim okula gidene kadar biraz uyumaya karar verdim.
🌠 🌠 🌠
Servisten indim nedense bahçeye girmek gelmedi içimden.Ön kapıda durdum,elifle naz yanıma geldiğinde sarıldım onlara.
-noldu kanka ne bu halin,hayırdır kuzeyi görmek için bahçeye gelmedin.
-kuzeyi görmek istemiyorum artık,sevmiyorum onu yani sevmemek istiyorum konusunu açmayın lütfeen.
Sonra konuyu kapattım bahçeye gitmek istediler ama beni burda kalmaya iten başka bişey vardı zil çalana kadar bekledim emir'in çıkmasını beklediğimi biliyordum ama kabullenemiyordum yinede.Çıktı en sonunda yanında birkaç kız vardı istemeden de olsa kıskandım.
Yanımdan öylece geçip gitti ben hiçbirşey diyemedim zaten diyecek hiçbirşeyin yokken ne diyebilirdimki?
Onun gitmesiyle Bende bahçeye girdim kuzey falan umurumda değildi hiç bakmadım direk sınıfa girdim emirin yanında gördüğüm kızlardan dolayı moralim bozuktu.
Ders başladı fazla dinlemedim,bir an önce zilin çalmasını istedim.
Karnımda çok büyük bir ağrı vardı hocadan izin isteyip lavaboya gittim 7 dakika vardı zilin çalmasına kalan vaktimi burda geçirmeyi düşündüm.
...zil çalınca elif ve nazda yanıma geldi bişeyin olup olmadığını sordular.Sonra emirin eski sevgilisi geldi karşı sınıfımızdaydılar o kızı hiç sevmiyordum zaten bulaşmaya çalıştı.
-noldu su, kuzeye olan aşkının ağrısımı?
-sanane ezgii.
-soylemedigine göre kuzeyle ilgilii ama sen onun umurunda değilsin sama çok üzülüyorum biliyomusun.
Elif hemen lafa atladı
-sen kimsin ki su'ya üzülüyorum haddini aşma elimde kalırsın ezgiii.
-birincisi kuzeyi sevmiyorum,ikincisi
Bana üzülmek senin haddine değil ezgi.
-ne yani şimdi sen kuzeyi sevmiyormusun?
Alaycı bir ses tonu cıktı ağzından iyice moralim bozuldu çıktım hemen ve gittim sırama oturdum.
Kendime açıklayamıyorum ama galiba ben emirden hoşlanıyorum.Yani bunların başka bi açıklaması olamaz ama değilmi yaniii??
Elif ve naz'a açıklamaya karar verdim ama doğru zamanı beklicem.Yada hemen akşam söyleyebilirim neyse.
Ders edebiyattı bu dersi çok seviyorum hoca derse girdi ve direk ödevleri çıkarın dedi sonra sırayla ödevlere bakarken sıra serhata geldi.-serhaat ödevini neden yapmadın?
-hocam amcam ölmedii.
-oğlum,amcam öldü desen hadi neyse amcam ölmedi ne lan?
-hocam oralar karışık yapmadım sonuç olarak.
-farkindayim serhat.
Sonra hoca atilla özkırımlının hayatını anlatmaya başladı benim aklımda emir vardı.
Emirden önce aklımdan çıkmayan kuzeyin aklıma gelmemesi çok tuhaf geliyordu şimdi bana.Artık onu aklımdan çıkarmak icin uğraşmıyordum,aklıma gelmiyordu çünkü aklımdaki kişi değişmişti.Yinedr duygularımdan emin değildim evet emirden hoşlanıyorum ama kuzey aklıma gelmiyor diye tam olarak unuttum diyemem ki.
🌠 🌠 🌠
Son dersin zili çaldığı gibi koşarak çıktım sınıftan, hemen evime gitmek istiyordum. Kızlarla yolda yürürken kuzeyle göz göze geldik ben hemen başımı önüme eğdim o da gitti zaten sonra artık günleri saymayı bıraktım düşünmüyorum olur olmadık zamanlarda onu.Düşünmek de istemiyorum zaten.
Yol boyunca fazla konuşmadık zaten naz'ın evi okula çok yakın olduğu icin o gitmişti elifle bizim evlerimiz yakın olduğu için biz beraber gidiyorduk hep.
-eliif bu emirin sosyal medya hesabı falan yokmu?
-vaar.
-versene
-tamam da neden?
-kanka uzatma işte ver yaa.
-tamam eve gidince atarim profilini.
Yanağına bir öpücük kondurdum,elif'te evine gitti. Elifle naz'a göre en uzak benim evimdi okula.
Sonunda mahalleye giriş yaptım mahallenin bir numaralı dedikoducu teyzeleri kapının önündeki yerlerini almışlardı.sadece gülümseyip eve girdim hemen hiç annemle konuşacak halim yoktu annemin klasik sorularını cevaplayıp odama çıktım.Kıyafetlerimi değiştirip telefonumu aldım elime hemen elifin attığı profile girdim.Hemen takip ettiklerine baktım yarısı kız resmen bu ne yaa koleksiyon'mu yapıyo bu çocuk neyse elime kitabını alıp okumaya başlayacaktım ki annem çağırdı.Efendim dedim ses yok bi daha seslendim yine cevap yok acaba neden yanına gitmeden cevap vermiyo bu kadın yaaa.
-Efendim annee.
-gel buraya su kaç gündür okuldan geldiğinde odana kapanıyorsun bu durum beni ve babanın çok dikkatini çekiyo varsa bi durumun açıkla kızım bana.
- yok anne bi durumum okuldan geliyorum yorgunum çok doğal olarak,zaten ders çalışıyorum,telefon,kitap derken zaten akşam geliyorum gece oluyo anne.
-bi durum yok yani?
- yok.
Peki dedi ben yine odama çıktım niye kimse beni anlamiyo yalnız kalmak istiyorum biraz been.
Hemen elife yazdim ona söylemeyi düşünüyodum emirden hoşlandığımı
Söylemeyi.Her zamanki gibi yazdi hemen.
-Efendim kankiim.
-kanka lafı uzatmayacağım ben emirden hoşlanıyorum.
Bu cümleyi yazarken bi sildim bi yazdım ama kankam sonuçta.
-ohaaa su kuzeye noldu hem daha emiri tanımıyorum bilee bu kadar hızlı olduğunu bilmiyodum kanka.
-of elif yaa kuzeyi sevmiyorum hem emir hakkimdaki düşüncelerim de haklısın tanımıyorum ama hoşlanıyorum yani.
-konuşayım istersen kanka.
- yok hemen konuşma yarın okula geliyim zaten okul nobetcisisin Bende bi dersligine alırım konusuruz o zaman kanka.
Tamam dedi benim planım telefonunu alması ve derste ona yazmadıydı komusurlarken bende onun hakkında birşeyler öğrenebilecektim.
Akşam yemeğini yedim bu akşam favori dizim vardı o yüzden oturma odasında kalmaya karar verdim ailemle dizi izlerken birden uykum geldi annemde anladı galiba," git yatağına yat kızım"dedi.
Direk odama gittim o kadar yorulmuşumki direk yatağıma yatıp uyumuşum rüyamda emiri görmeyi diledim.Not:ikinci bölümün sonuna geldim sizinde eğer fikir ve görüşlerini varsa eğer özelden yazabilirsiniz hepsine saygı duyarım.❣❣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkmaz sokak
Teen FictionBazen öyle anlar vardırki hayatımızın dakikalar içinde değişeceği aklımıza gelmez. Mesela beş dakika önce televizyon izlerken beş dakika sonra ölmemiz gibi aniden değişir hayatımız birdenbire ve biz kaderimize boyun eğmekten başka birsey yapamayız. ...