Bilinmeyen numara: Merhaba! Seni çok seviyorum.Remus John Lupin.
Remus:
Ne!
sen kimsin ve telefonumu nereden buldun!Bilinmeyen Numara: Üzgünüm ama bu sorularına cevap vermeyeceğim.En azından şimdilik.
《《Bir hafta sonra》》
Remus:
Seni tanıyor muyum? Lütfen cevap ver.Bilinmeyen Numara:Evet tanıyorsun.❤
Remus:
Sana şunu söylemek zorundayım. Be-ben off yok bir şey.Bilinmeyen Numara:Hadi söyle canım❤
Remus:
Sana güvenebilir miyim?Bilinmeyen Numara:Tabiki hayatım❤.Bana istediğini anlatabilirsin hiç kimseye söylemem 🤐
Remus:
Tamam ama sadece birini söyleyeceğim.Bilinmeyen Numara:Tamam diğrerini istediğin zaman söyleyebilirsin ben her zaman buradayım.❤❤...
Remus:
Tamam seni kırmak istemiyorum sana çok alıştım kim olduğunu bilmesem bile asla üzülmeni istemiyorum ama be-ben başka birini seviyorum başka birine aşığım.
Bilinmeyen Numara:Hiç üzülmedim cidden senin başka birini severken mutlu olman çok hoşuma gitti ve beni mutlu etti peki kim bu şanslı kişi?
Remus:
Nymphdora TonksBilinmeyen numara:nE! Ne!
Remus:
Upps özür dilerim ama deniz gözlüm bana bakıyor.Saçları öyle güzel ki ömrüm boyunca baksam doymam.Bilinmeyen Numara:Ya çok tatlısın peki ona ne zaman açılıcaksın?
Remus:
Of gözlerini yine ben doyamadan telefonuna çevirdi😐Bilinmeyen Numara:Soruma cevap vermedin Remus John Lupin.
Remus:
Ona açılmayacağım. beni daha iyi tanıyınca benden nefret etmesini istemiyorum.Bilinmeyen Numara: Neden nefret etsin ki?
Remus:
Çünkü ben ben ben bir
KURTADAMIM oldu mu
mutlu musun artık!Bilinmeyen Numara: Of sırrın bu muydu gerçekten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remadora
Fanfiction*Uyarı* Klasiklikler içerir dndbdnd çünkü can sıkıntısından başlanmış bir kitaptır