Karşımda yanan dağa uzunca baktım. Orman gözlerimin önünde yanıp kül olur iken elimden hiç bir şey gelmemesi canımı yakıyordu. Sonunda alevler yok olurken beraberinde dumanlar gökyüzünü delip geçiyordu. Geri eve girip teyzeme seslendim. "Teyze? Neden güçlerim işe yaramıyor? Kos koca orman gözlerimin önünde kül oldu!" Diye bağırdım. Teyzem umursamaz tavrıyla elindeki sigaradan bir nefes çekti. Dumanı yukarıya doğru üfleyip " Bu kadar endişelenme Sara! Hiç bir sorun yok!" Dedi. Ona göz devirip tekrar ormana döndüm. Bu defa ise dışarısı su ile dolmuştu. Su o kadar yükselmişti ki evin seviyesine kadar gelmiş, daha da yükselmeye devam ediyordu. Teyzeme tekrar seslenip " Teyze hemen gitmemiz lazım! Sel oluyor galiba!" Diye bağırdım. Teyzem beni yine umursamayıp sigarasından bir nefes daha aldı. Belli ki kanıtlamadan bana inanmayacak. Hiç tereddüt etmeden hızla suya daldım. Su beni derinlere doğru çekerken gözüme suyun dibinde biri takıldı. Hızla ona doğru yüzüp yanında durdum. Bir kaç defa dokunmama rağmen en ufak bir hareket dahi yoktu. Kızı kollarından tutup yukarıya doğru yüzerek çıkardım. Nefesimin son demlerini yaşarken su beni hala aşağı çekmeye çalışıyordu. Ellerimi iki yana açıp,
"Aqua liberandum me.
Auge resistentia.
Videor contendere.
off surgere me."* Diyerek zihnimde canlandırdım kelimeleri. Kızı tekrar tutup yüzeye doğru yüzmeye başladım. Bir kaç dakika içinde yüzeye çıkıp kızı eve doğru çektim. Teyzem hala sigara içerken koşarak yanına gittim. " Teyze! Bak kız boğulmuş. Yardım et bana!" Diye bağırdım. Teyzem sanki beni duymamış gibi sigara içmeye devam etti. O sırada su çoktan göğsüme kadar yükselmişti bile. Uzaktan bir ses duydum o anda . Gelen uğultulu ses tüylerimi diken diken etmekle kalmadı içimden bir şeyler aldı. Acı git gide artarken dayanamadım ve çığlık attım.Teyzem başımda durmuş, elini omuzuma koymuş bir şeyler söylüyordu. Ama ne yazık ki duymuyordum. Kulağımdaki uğultu azalırken teyzemin sözleri netlik kazandı. " Sakin ol Sara! Sadece bir kabus!" Diyip sarıldı. Sırtımı ovarken içim biraz olsun rahatlamıştı. Teyzeme bakıp " Teyze çok gerçekti! Sence bir anlamı olabilir mi? Monitum somnium• olabilir mi?" Diye sordum telaşla. Teyzem tek kaşını kaldırıp " Uyumadan önce Magia verba** kullandın mı?" Diye sordu. Hayır anlamında başımı salladım. Teyzem tekrar sarılıp "Helin muhteşem bir kahvaltı hazırladı. Üzerini değiş ve aşağı gel. Helin'den sana bir sakinleltirici çay yapmasını isteyeceğim." Diyip odadan çıktı. Yatağımdan inip gardrobumu açtım. Hızla giyinip çantamı aldım. Odadan çıkacağım sırada bir patırtı koptu. Hızla pencerenin önüne gidip etrafa bakındım. Etraf sakindi fakat kafamı yere eğdiğim anda gördüm kanadı kırık, bedeni kan içinde olan kargayı. Hemen avucumun içine alıp "Corpore sano,sanus vivendi" diye fısıldadım. Karga, kendine gelip kanatlarını çırptı. Hızla merdivenlerden aşağı inip kahvaltımı yaptım. Helin Teyzeme ve Zehra Teyzeme sarılıp okula doğru yol aldım. Yaşadığımız ev şehrin biraz dışında kalıyordu fakat ben ışınlanıyordum çoğunlukla. Nedense bu gün evden erken çıkmıştım. Üstelik ışınlanmak yerine ormandan gitme isteği vardı içimde. Ormana doğru yöneldim ve yürümeye devam ettim. Etrafta rüzgardan dolayı sallanan ağaçların ve yerdeki yaprakların hışırtısı vardı. Yaprakların hışırtısına eşlik eden kuşların cilveli ötüşleri adeta bir şenlik havası katıyordu ortama. Rüzgar suratıma doğru esip tenimi okşarken ayak sesleri gelmeye başlamıştı. Arkamı dönüp baktığımda dört erkek gördüm. Önüme dönüp adımlarımı özgüvenli şekilde atmaya devam ettim. Ta ki karşımdan gelen bir erkek daha görene kadar. Önümde durmuş " Demek Lucifer'in anlata anlata bitiremediği Sara sensin! Pek de küçük birisin!" Diyip güldü. Onu dinlemekle yetinmeyip bütün özgüvenimi toplayıp "Sara benim. Bir sorun mu var?" Diye cevap verdim. Karşımdaki kişi yine gülüp " Tek bir sorun var. O sorun da senin hala yaşıyor olman! İşin bitti kırma!" Diyip cebinden hançer çıkardı. Onunla aynı zamanda arkamdaki dört kişi de hançerlerini çıkardı. Bana doğru iyice yaklaştıkları sırada ellerimi yumruk yapıp çapraz şekilde göğsümde birleştirdim.