⌠five⌡

517 23 0
                                    

SI HARIN

Már azelőtt elkezdtem összegyűjteni a pénzem egy jegyre, mielőtt egyáltalán bejelentették volna a koncerteket. Több helyen is alkalmi munkát vállaltam, bár legtöbbször a lelkemet is kidolgoztam, szörnyen élveztem, hogy saját magam kereshetem meg a pénzemet arra, amire már régóta vágytam. Kávézókban, kisebb éttermekben szolgáltam fel, könyvtárakban pakolásztam és rendszereztem az olvasmányokat, idős embereknek segítettem a házimunkában, kutyákat - néha macskát is - sétáltattam, vigyáztam kisgyermekekre mindezeket több mint hat hónapon keresztül. Az egyik legboldogabb ember voltam, amikor bejelentették, hogy végre Daeguba is sikerült koncertet szervezni, s így mivel nem kellett külön vonatjegyre költenem, a pénzem elegendő volt ahhoz, hogy VIP koncertjegyet szerezzek meg a honlapról. Teljesen bezsongva vártam, hogy megérkezzen boldogságom tárgya és a nap szinte minden percében azon imádkoztam, hogy ne keveredjen el a postán - és ez szerencsére nem történt meg. Leírhatatlan örömöt, megkönnyebbülést és izgatottságot éreztem, amikor végre a kezeim között tarthattam a kis papírlapot, amin még a banda fényképe is rajta volt.

S most mégis itt ülök a bejárat előtti lépcsőn, egy biztonsági őr társaságában, kisírt szemekkel, könnyáztatta arccal és markomban a koncertjegyem darabjaival. Mielőtt elindultam volna otthonról, a szüleim megtalálták azt a szobámban és ketté tépték, s nem érdekelte őket az a tény, hogy egy vagyont költöttem rá. Az őr hihetetlenül rendes volt egyébként, rengetegszer kifejezte sajnálatát felém, mivel nem engedhetett be így engem - érthető okokból.

Szipogva vettem elő a telefonomat a kis oldaltáskámból, majd az Instagrammot megnyitva az üzeneteimet kezdtem böngészni.

lostmyjin - dearbangtan

lostmyjin
Rin, merre vagy már?
Nem tudok már sokáig várni.
Rin..
Be kell mennem, ha nem akarom
az utolsó sorból nézni őket.

dearbangtan
Jinnie...
Találkozzunk a koncert után
A 'C' blokk bejáratánál várlak

lostmyjin
Jó, de hol vagy most?
Megkereslek!

dearbangtan
Majd mindent elmesélek, ha
vége a koncertnek és kijöttél.

lostmyjin
Mi az, hogy ha kijöttem?
Te nem vagy bent?
Rin?
RIN?!

________________
nincs átolvasva

[✔] FANGRAM 〽 kim taehyungWhere stories live. Discover now