Lahmajooncunamjoon ithafen. Biraz geç oldu kusura bakma gerçekten özür dilerim. Biraz fazla balık hafızayım😅 bu arada biraz değiştirmiş olabilirim ama çok az hani kelimeleri falan neyse iyi okulamar...
Allegation
Kim NamjoonY/N pov:
Bu gün annemin ölüm yıldönümüydü. Annemsiz koskoca bir yıl geçirmiştim. Benim için gerçekten zor bir dönemdi, annemi özlediğim zaman benim için yaptığı hatıra defterine bakardım. Ama defterim bir şerefsiz yüzünden 4 ay önce denizin dalgalarına bırakılmıştı...Flashback
"Namjoon, lütfen ver onu bana!"
Ağlamaklı ses tonumla konuştuğumda hiç umursamamıştı bile.
"Ama sen sürekli bunu okuyorsun bizim de arkadaşın olarak neden okuduğunu bilmemize hakkımız var bence."
Piçimsi bir gülüş attığında ondan gerçekten nefret ettiğimi farketmiştim. Gerçekten tam anlamıyla bir piçti! (Çarpılacağım valla zjjzjsf)
"Namjoon yalvarırım bırak."
"Bırakayım mı?"
Başımı salladım hızlıca bana vereceğini umarak ama o defteri uçurumdan aşağı bırakmıştı.
"Hayır!"
Koşup uçurumdan aşağı baktığımda çoktan dalgaların arasına karışmıştı.
"Anne..."
Gözümden düşen yaşla ayağa kalkmış ve sert adımlarla gülen Namjoona en sertinden tokatı geçirmiştim.
"Sen hangi hakl-"
"Kes sesini!"
"Bir de bağırıyorsun, senin ne haddine!?"
"Az önce yaptığından sonra bu sana az bile Kim Namjoon! Ya hangi hakla o defteri aşağı atarsın!? İlla içinde ne yazdığını öğrenmen mi gerekiyordu!? Ya da illa öğrenmen için böyle bir şey mi yapman gerekiyordu!? Ha cevap ver!"
Bana öylece baktığını görünce yandan bir gülüş attım.
"Ah doğru ya unutmuşum. Kim Namjoon niye umursasın ki? Onun için varsa yoksa kendisi. Dünya onun etrafında dönüyor ya nasıl olsa! Neden birisi umurunda olsun ki!? Benim ki de eşeklik işte bakma sen bana."
Bir adım atıp ona yaklaştım, şaşırmışa benziyordu.
"Biliyor musun Kim Namjoon? Senden nefret ediyorum. Onca kız ya da erkek, onca insan sana hayranken ben senden nefret ediyorum. Ama bu seni üzmez değil mi? Çünkü umurunda değil."
Ona küçümseyici bir bakış attım uçurumun kenarına gidip az önce defterimin karıştığı sulara baktım, kısılan sesim ile tekrardan konuştum.
"Senden gerçekten nefret ediyorum Kim Namjoon. Bana güvenebilirsin çünkü sevginin yalanı olur ama nefretin asla yalanı olmaz."
Son kez ona bakıp orayı terk ettim.
Namjoon pov:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Allegation (Kim Namjoon)
Fanfiction@Lahmajooncunamjoon'a ithafen yazılmıştır. Mr. Bad Boy kitabının Namjoon vers.