yusuf bana doğru geliyordu gelirkende "aşkım aşkım gel "diyordu birden yusufun sesi kadın sesine dönüştü ve şunu söylemeye başladı
"aşkım uyan artık"
ve on başımdan aşaya soğuk su dökülmesi bir oldu. tahmin ettiniz rüya görüyordum ve ışık uyanmam için yüzüme su dökmüştü.
"ya ne yapıyorsun ya her taraf su oldu sen temizliceksin buraları"
" vallahi ikizim temizlerdim de berkle bluşucam hadi ben kaçar sende kalk hazırlan işe geç kalacaksın"
hemen yataktan kalktım ve laviboya girdim günlük rutinimi yaptıktan sonra geldim ve ıslanmış olan nevresim takımını değiştirdim sonrada üzerime bunu giydim
(bere reynmen bere) saçımıda
yapıp örgülerin üzerine yıkanınca geçen sprey koyu yeşil boya sıktım.( saçları sarı zaten) sonra hafif bir makyaj yapıp işe gittim.
" ışıl naber"
"iyidir cansu senden"
" bende iyiyim hadi yaşadın bu gün şirketle yeni biri anlaşmış metin yazarlığı için"
" ya ne güzel. mesleği ne tam olarak biliyormusun"
" fenomen mi şarkıçı mı neymiş sanırsam klip senaryosu için anlaşmış galiba"
" teşekkür ederim kolay gelsin size"
cansu albüm kapağı tasarımcısıydı.
neyse odama girdim çantamı bir kenara koydum ve bilgisayarı açıp wattpad hikayesini yazmaya başladım. bu hikaye reynmenle alakalıydı onu çok beğeniyordum. her gün evde şarkılarını son ses açıp dinliyorum ışık bıktı bu alışkanlığımdan ma olsundu ben yusufu çok seviyordum. neyse öğlen arası oldu benim elimdede hiç iş yoktu hepsini bitirmiştim. tam çantamı alıp yemek yemeğe gidecekken ışıķ içeri elinde burger kink poşetiyle girdi." yaaaa dur bakalım nereye gidiyorsun otur ben getirdim sana yemeklerini"
" iyi peki madem"
"olayı duydun mu"
" neolayı"
" yusuf yeni şarkısının klibi için bir şirketle anlaşmış"
"sen nerden biliyirsun"
" hikayesine atmış 5 dk önce bu gün klip senaryosu için konuşmata gidecekmiş" bir an aklıma bir şey geldi ve azım dolu bir şekilde öksürdüm
"yavaş lan boğulcan"
" boğuldum zaten mal. neyse dur bu gün şirkete geldiğimde cansu metin yazarlıği için şirketle yeni birinin anlaştığinı söyledi"
" ne yani yusuf olabilirmi diyorsun"
" ayn"
" bence olamaz"
" olabilir çünkü 'fenomen yada şarkıcıymış klip senaryosu için öğle arasından sonra gelecekmiş' dedi" neyse öyle böyle konuşurken saate bakıyordum öğle arası bitecekri birazdan
" neyse hadi öğle arası bitmek üzereki bitti. seni şöyle dışarı alalım yeni müşteri gelecekmiş hadi canım hadi" o sırada kapı açıldı içeri biri girdi sekreterdi yanında biri daha vardı
" hooop ben kaçtım ikiz hadi bb" derken odadan çıktı ve şoka uğradı. dondu sonra kendini toparlayıp yoluna devam etti.
sekreter " haberini almışsınızdır ışıl hanım. metin yazarlığı için yeni biri gelecekti"
" evet biliyorum"
sekreter" müsaitsenin kendisi gelmişte"
" buyrun buyrun bende onu bekliyordum"
sekreter" buyrun yusuf bey ışıl hanım sizi bekliyor derken odadan çoktan çıkıp gitmişti. müşterideiçeri girmişti
" merhaba ben klip senaryosu yazımı için gelmiştim ama"
ben donmuştum karşımda onu beklemiyordum elini gözümün önünden geçirmişti
"ay pardon ben sizi görceğimi bilmiyordum kusura bakmayın bir an idolümü karşımda görünce şok oldum"
"önemli değil. bere yakışmış bu arada"
" teşekkür ederim. ııı şey klip senaryosu hakkında kafanızda planlamalar varmı. yani nasıl bir şey istiyorsunuz"
yusuf istediklerini anlattı o sıra bende tablete not alıyordum ki telefona bir bildirim geldi berkten di. bildirim gelince ekran parladı ve isimin altında mesajın kısası yazıyordu 'ışıl acil hastaneye gelmen lazım ışık...' hemen telefonu aceleyle elime aldım ve mesajın devsmına baktım ' ışık a araba çarptı koş' yazıyordu aceleyle berki aradım iki çalmada açtı" berk ışıķ iyimi şu an hangi hastanedesiniz söylesene ya berrrkk"
berk" .... hastanesi. ışık çok kan kaybetmiş kan a ihtiyaç var kan guruplarınız aynı ne olur gel" istemsizce gözümden bir damla yaş aktı
" tamam bekle sen orda ben hemen geliyorum" dedim ve telefonu kapattım.
" bir sorun mu var"
" ikizime araba çarpmış benim acil gitmem gerek ben sizin istediğiniz şeyleri not aldım en kısa zamanda hazırlamaya başlıcam."
" önemli değil. ben bırakabilirim istersen hastaneye seni"
" gerçekten bırakırmısın"
" bırakırım tabi"
" tamam sen burda bekle ben izin alıp geliyorum"
YUSUFTAN
ışıl odadan çıktıktan sonra odasında gezinmeye başladım bir an gözüm bilgisayardaki yazıya çarptı wattpad uygulamasında benimle alakalı bir hikaye açıktı. biraz daha dikkatli bakınca bunu ışılın yazdığını anladım ve kullanıcı adını aldım. hemen yerime oturdum ve wattped i yükleyip onun hesabına girdim. yazdığı hikaye çok güzeldi. yani öyle gözüküyordu şimdilik sadece karakter tanıtımını okuyabildim okuduktan hemen sonra içeri ışıl girdi.
"tm izin aldım hadi gidelim" dedi çantasını aldı ve kapıdab çıktı bende arkasından çıktım. arabami biliyordu direkt yanına gidip oturdu"
" iyi bir fana benziyirsun"
" sende çok iyi bir idolsün" dedi ve gözünden bir damla yaş aktı
" ikizin senin için çok mu değerli" dedim arabayı sürerken
" o benim tek yakınım o da giderse benim hiç kimsem kalmaz"
" annenle baban"
" biz onları 99 depreminde daha 2 aylıkken kaybettik. bizide enkaz altından son anda çıkardılar biraz daha geç kalsalardı ölecekmişiz. aslında annemle babam da ölnezmiş ama onlar bize bir şey olmasın diye bize sper olmuşlar" dedi ve ağlaması daha da güçlendi.
" sen üzmek istememiştim"
" önemli değil nerden ilecektin ki"
evett güzel oldumu gençlik bence benim rüyam benim hikayem den daha iyi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sonsuzluğum (reynmen)
Fanfictionher uyku insanı bir sonsuzluğa götürür benim sonsuzluğum yusuf. ya sizinki?