Bölüm 3

24 0 0
                                    

MEDYA IŞIL

neyse hastaneden çıktık.  berk bizi eve bırakıp kendi evine gitti.

" eee ikizim anlat bakalım. ne bu reyn meselesi"

"ya işte hani biz böyle o mu falan dedik ya......" ona herşeyi eksiksiz anlattım. 

" ohaaaaaa. ciddimisin"

"gayet ciddiyim"

" ayyyyy amma iyi kalpli bir REYNMEN"

"hııııı"

" ne oldu"

"ben izin almaya gittiğimde bilgisayardaki hiyaye sekmesini kapatmadım. reyn hikaye açıktı resmen. görmüş olmasın sakın"

ışık" bence görmeli çok güzel yazıyorsun çünkü" dediği anda bir bildirim. 'wattpat: renynmen (onaylanmış hesap işareti) sizi takip etti tanıtım, bölüm bir ..... bölüm 40 adlı bölümünüzü beğenip yorum yaptı' ve bir tane daha 'insta: reynmen bir hikayede sizden bahsetti.' hemen hikayeye girdim wattpad hesabımı hikayem gözükecek şekilde ss almış ve hayatımda gördüğüm en iyi wattpad hikayesi diyip beni etiketlemiş. o an evin içinde istemsizce bağırıp dans ettmeye başladım.

"neeee. dıdım dı dıdımdıdm dıdım dı dıdımdı"

" ne oldu" 

"reyn hikayemi  görmüş beğenmiş yorum yapmış ve insta hesabında beni etiketliyerek ss paylaşmışşş"

" bak gördün mü güzel yazıyorsun demiştim"

"ikizim ben birde dizi senaryosu yazıyorum"

" ne sen neden bana söylemedin"

"ne bilim ya"

" hadi gel hemen senaryoyu bir yapımcıya verelim"

"iyi de kime"

" bizim ajansla çalışan bir tane vardı dur bakıyım neydi ha inci ve ismail gündoğdu iki yapımcı çalışıyor"

" o zaman sen bir görüşme ayarlarsın dimi"

" ayarlarım ikizim"

"neyse ben yatıyorum şimdi bb iyi geceler ikizim"

neyse atlayalım sabah oldu. tabi benim mal ötesi ikizim yine beni yüzüme su dökerek uyandırdı.

"ya ne yapıyorsun"

"seni uyandırıyorum hadi kalk kalk bu gün cumartesi ve senin muhteşem ikizin sana yapımcılarla öğlen 3 te bir buluşma ayarladı"

"ciddi misin"

"ayn. hadi kalk saat 12 anca hazırlanırsın hadi"

hemen kalktım banyoya gidip günlük işlerimi yapıp çıktım. sonra üstümü giyecekken birden telefon çaldı baktığımda reyn instadan görüntülü arıyorduu. şok oldum. açmakla açmamak arasında gidip gelsemde sonunda açtım.

"efendim"

"ne yapıyorsunuz ışıl hanım"

"ne yapıyor olabilirim. iş görüşmem var ona hazırlanıyorum."

"neden ki"

"ya ben bir dizi senaryosu yazıyordum da yapımcıyla konuşucam"

"haaa o wattpad olayı mı"

"hayır ben gerçek senaryo yazıyorum. zaten işim bu da neyse. sen neden aramıştın"

"şey dicektim ışık nasıl"

"iyi iyi mahşallahı var sabah yüzüme su dökerek uyandırdığına göre iyi demektir"

"seni su dökerek mi uyandırdı hahah" 

sonsuzluğum (reynmen)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin