BERKTEN
ışık ışılın yanına gitmişti öğle arasında konuşmaya. yaklaşık bir yarım saat bekledim onu şirketin karşı kaldırımında. en son ışık çıktı ama şoka girmiş gibiydi , anlamadım. önüne bakmadan dalgın dalgın yürüyordu tam caddenin ortasındayken araba geldi çok hızlıydı ışık ı kurtarmak için koştum ama artık her şey için çok geçti. keşke daha hızlı olsaydım. ışık a çarpan şerefsiz kaçtı kim olduğu hala belli değil. hemen ambulansı aradım geldiler. ışık hastaneye geldiğimizde direkt ameliyata alındı. bende o sırada ışılın işi vardır belki diye ona mesaj atmakla yetindim mesajımı hemen gördü ve 1 dk sonra aradı. çok telaşlanmıştı hangi hastanede olduğumuzu sormuştu. buraya gelecekti. sonra içerden doktor çıktı tel le konuşurken. 'çok kan kaybetmiş acil a+ kana ihtiyacımız var2 dedi bende bunu ışılasöyledim çünkü ikizlerin kan gurupları aynıydı. hatta bie durum olur diye birbirlerinin telefon numaralarını ve kan guruplarını sol bileklerine dövme yaptırmışlardı. neyse yaklaşık bir 15 dk sonra ışıl içeri reynmen le girdi şok oldum. ışıl ne ara idolüyle tanıştı 1 bu çocuğun burda ne işi var 2.
ışıl" ışık nerde ben onu görücemnerde ikizim nerde"
reyn" ışıl tamam sakin ol ışık iyi olcaktır umarım"
" ışık ameliyatta hadi sen git kan ver kan aihtiyacı var hadi"
ışıl" tm " o giderken yusufta arkasından gidiyordu ki burdurdum
"biraz konuşabilir miyiz"
"tabi"
"ışılla ne zaman tanıştınız"
" yaklaşık 1 saat oluyor"
"nerde"
"ben klip senaryosu için nların şirletiyle anlaşmıştım da klip senaryosu hakkında konuşuyorsuk sen mesaj atmadan önce"
" yani bak belki benim haddime değil ama ışıl senin en iyi fanlarından biri sen ve ışıktan başka kimsesi yok baldızımın. en kötü zamanlarda yada ışıkın başı beladayken falan sen moral oluyorsun ona ne olur onun hevesleri kırma ne olur. ha bu arada her gün evde derdim olsunu dinlemekten kulaklarım tırmalanıyor. bir insan aynı şarkıyıı aynı günde üst üste 40 defa dinlermi ya. her gün de aynı olay. ben seni çok tuttum galiba sen git ışılın yanına bir şey yapmaya kalkmasın kendine"
"ben kimsenin hevesleriyle oynamam merak etme. hele ki o ışılsa. ışılın namını çok duynuştum. kendisi en sevdiğim metin yazarlarındandır." dediği an hastanenin önü magazinci doldu. magazinciler yusuf içerde mi diye bağrıyorlar dı.
" ben bir baksam iyi olacak merak etme sevgilin iyi olacak"
"tm"
YUSUFTAN
hemen kapıya çıktım ve soru yağmuruna tutuldumve sırasıyla hepsini cevapladım"
mag" yusuf bey .... şirketinin metin yazarı ışıl hanım szin arabanıza neden bindi. neden .... şirketten beraber çıktınız"
"arkadaşlar biliyorsunuz ışıl hanım dünyanın en iyi metin yazarlarından biri. bende instagram üzerinden klip senaeryosu için bir şirketle anlaştığımı söylemiştim. o şirket .... şirketti. haliye ışıl hanımla ... şirkette klip senaryasu hakkında konuşuyorduk. birden ışıl hanıma ikizi ışık hanımın tarfik kazası geçirdiği haber gelince bende onu buraya hastaneye getirmek istedim hepsi buarkadaşlar b aşka bir sorunuz var mı"
mag" ışıl hanımla sevgilimisniz o yüzden mi onun olduğu şirketi tercih ettiniz"
"arkadaşlar öyle bir durum yok. ama geleceği bilemeyiz şu anda ikimizde birbirimizi iyi tanımıyoruz. sevgili değiliz ki zaten öyle bir ihtimal biraz zor. nedenini sormayın teşekkür ederim" o sırada içerden ışıl çıktı
"yusuf bey beni buraya getirdiniz teşekkür ederim gerisini ben ve eniştem hallederiz saolun ben en yakın zamanda klip senaryasunu hazırlamaya başlıcam." ve o sırada erk e geldi
"ışıl ışık ameliyattan çıktı özel odaya alıyorlar"
"tm enişte geliyoruz"
mag" berk bey siz ışık hanımla sevgilimisiniz"
berk" arkadaşlar en kısa zamanda instagram üzerinden açıklama yaparım ama şu an değil lütfen. hadi yusuf"
içeri girdik. magazinciler de gitti.
ışıl" kardeşim iyi misin?"
ışık"iyiyim kardeşim. merak etme"
ışıl" mal nasıl merak etmiyim tek yakınım sensin lan benim sen gitsen ne yapardım ben"
berk" tm kızlar sakin ışık gitmedi sonuçta burda"
" berk sen ışıkla sevgilisin dimi"
berk" ayn"
" bu arada dizilerini severek izliyorum"
berk" en çok hangisini sevdin"
"güneşi kızları. ikinci olarak ta dayan yüreyim"
ışıl" benimde en sevdiğim diziler onlar"
ışık" ikizim bana şarkı söylesene"
ışıl" ayıp ediyorsun burda reynmen varken yani"
ışık" ben senin söylemeni istiyorum. çünkü senin sesini annemin sesi olarak betimliyorum ben"
ışıl" peki tamam hangi şarkı"
ışık" 4N1K İLK AŞLAR
ışıl" tm"
SEN ÖYLE
NASIL GÜLÜYORSUN
AÇIYORSUN
YAPRAK YAPRAK
o ne be ışıl mı şarkı söyledi yoksa meleklermi? hayalllere daldım sesi çok güzeldi. kendi gibi ne oluyordu bana. aman diyim yusuf sakın aşık olupta kızı üzim deme ne dedi berk onu üzme dedi eğer ona ümit verirsem üzerim onu olmaz kendine hakim ol ve ışıla aşık olma ne olur yusuf yapma aman hani ara bitti bu şarkı ya sesi huzur verdi resmen
berk" ne o yusuf hayllere daldın birini mi düşünüyordun yoksa"
" ha ne hee. yo-yoo kimi düşüncem be aa. neyse ben gidiyim artık sana da geçmiş olsun ışık"
berk" sevgilim sen neden önüne bakmadın"
ışık" reyn i şirkette görünce şaşırdım yani ne demişler iyi insan lafın üstüne gelirmiş dimi. ışıl da tam diyordu şirketle yeni biri anlaşmış acaba reyn olabilir mi diye derken içeri reyn girdi biz şok. öyle işte"
" benim yüzümden mi çarptı araba"
ışık" saçmalama reyn sadece benim şaşırma sonucu dikkatsizliğimdi"
"peki ben gidiyorum. hadi bay size"
berk" bay"
çıktım arabaya bindim ve direkt eve gittim gider gitmez o wattpad hikayesini açıp okudum ve woww oldum resmen. bir insan hayran kurguyu bu kadar güzel yazabilirdi ancak.
IŞILDAN
ışık" onun burda ne işi vardı"
"beni buraya o getirdi"
ışık" ne oha çüş"
"girdi yine döngüye"
ışık" nasıl oldu"
"anlatırım bir ara ya üşeniyom şu an"
SELAM ARKADAŞLARR. KISA OLSUN DEDİM. NEYSE BU ARADA İKİZ KARAKTERLERİMİZİ DEĞİŞTİRDİM BİRİNİ HANDE ERÇEL BİRİNİ BURCU ÖZVERK YAPTIM. İSİMLERI YİNE AYNİ IŞIK IŞIL AMA ISTERSENIZ DEĞIŞTİRİP KENDİ İSİMLERİ DE YAPABİLİRİM ❤😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sonsuzluğum (reynmen)
Fanficher uyku insanı bir sonsuzluğa götürür benim sonsuzluğum yusuf. ya sizinki?