Pondělí ráno ~Klasické Bradavické ráno, všude rušno, nikde klid. První hodina je obrana proti černé magii, sedím sama jako vždy, při hodině nikdy nedávám pozor, vždy se dívám na Draca. Už od prvního pohledu jsem do něj zamilovala, ty jeho vlasy, oči, povaha prostě všechno na něm miluju.
Byli jsme dobří kamarádi, chodili jsme spolu ven a normálně se bavili.
Občas si semnou i sedl na oběd. Dneska jsme měli oba volnou hodinu, já seděla na lavičce a přemýšlela jsem, Draco kolem mě prošel, a já ho pozdravila„Ahoj Draco, kam jdeš?"
„No vlastně nikam, můžu si přisednout?",odpověděl. „jo sedni si".
Posunula jsem si věci bokem. Sedl si a trochu mě zaskočil jeho otázkou, „Hele Alex s kým jdeš na ples?"
„No zatím mě nikdo nezval, ale pochybuju že mě někdo pozve"
„tak tím pádem tě zvu já" řekl Draco.Já jsem nevěděla co mám říct, Draco
byl vždy tak.. No jak bych to řekla, chladný, nikdy nikoho nemiloval, nikdy se tak nebavil s holkou, na školní plesy nikdy nechodil. Změnil se. No hned jsem odpověděla, že půjdu, byla jsem nadšená, z toho, že můžu jeden večer prožít s někým, koho vážně miluju. Za tenhle den se toho stalo hodně. Na hodině lektvarů jsem si spálila ruku, měla jsem ji zavázanou obvazem, prý to ještě bude dlouho hojit. Z toho jsem fakt šťastná nebyla, no nicméně to stále nebylo všechno. Když jsem šla po chodbě, zakopla jsem o něčí nohu, spadla jsem a všechno se mi vysypalo, Draco v tu chvíli šel kolem, pomohl mi a já se cítila nejvíc trapně. Tenhle den byl pro mě dobrý jen protože mě Draco pozval na ples, nic jiného mi nevykouzlilo úsměv na tváři. Odpoledne jsem si šla s Nancy (nejlepší kamarádkou) vybírat šaty, byla taky že zmijozelu, ale na ples šla s Harrym, vůbec ji nechápu. Šly jsme do jednoho obchodu kde měli ty nejhezčí šaty. Já jsem si tam vybrala černé dlouhé šaty, kolem pasu měly zelenou mašli se znakem zmijozelu, dále jsem si koupila maloučerno-zelenou kabelku, taky na ples, potom už to byly jen nějaké doplňky do vlasů a nějaké blbosti. Nancy si koupila kratší černé šaty, kolem pasu měly to samé jako moje akorát tam měly místo nápisu "Slytherin" Hada.
Potom ještě nějaké doplňky a to bylo vše. Ještě jsme procházely pár obchodů, ale nic zajímavého tam nebylo
Po příchodu na kolej jsme si obě vyzkoušely to co jsme si koupily, Nancy to hodně slušelo, měla Černé vlasy a modré oči, byla vysoká a štíhlá, prostě skvělá. Byla dost oblíbená i v jiných kolejích, ale dost o Nancy. Když se blížil večer, zase jsem potkala Draca, tentokrát mě pozdravil on, já se zastavila a pozdravila hotaky. Chvíli jsme se bavili, ale potom už prý musel jít. Mě to nevadilo, stejně jsem spěchala někam jinam. Když jsem po cestě potkala Rachel(holku, která miluje Draca)
Úplně mi odešla radost. Byla taky ze Zmijozelu, myslela si o sobě bůh ví co,prý že ji Draco ma rád, ego měla až do nebe. Pozdravila mě, a prohlédla si mě, už asi věděla že jdu s Dracem na ples já, ne ona. Nahodila takový "Bitch face" a odešla. Už byl večer a já už nestihla to co jsem měla, nevadilo mi to až tak moc. Vrátila jsem se na svou kolej a šla spát.Další den byl "normální" nic se nestalo, akorát se Nancy zakoukala do Harryho, je to hrozné, vždyť jsou každý z jiné koleje. Takhle by to nešlo, Nancy nemůže chodit s někým kdo je z Nebelvíru, takhke teda ne!
Vypadá to, že se Potterovi taky líbí, nevím co se to stalo, ale chodit spolu to jako vážně? Tak blbá snad není
Jo vlastně jsem zapoměla, že jde s Harrym na školní ples
ČTEŠ
Ta Zamilovaná
RandomAlexis se už v prvním ročníku školy zamilovala do Draca Malfoye, ale on do ní až v 3 ročníku. Jejich láska byla velká, až na nějaké neshody, ale stejně nevydrželi ani jeden bez toho druhého Alexis je 16 léta holka, se zelenými oči, hnědými vlasy s p...