Ráno jsme se dozvěděli, že z Azkabanu utekla Bellatrix, důvod není známý ale utekla jen ona.
Všichni se jí báli, až na mě a Draca. Byla to Dracova teta, zná mého tátu, takže kdyby náhodou... Neublíží mi.
Já ji mám jako osobu ráda, vůbec mi nevadí co udělala. Můj přítel je smrtijed, stejně jako ona. Já ještě smrtijed nejsem, ale táta má takové tušení, že budu. Je to sice nelogické, ale všechno se může stát.
Všichni studenti museli zůstat ve škole. Nikdo nemohl ven.
Utekla určitě za pomoci pána zla.. Voldemorta. Měla nějaký úkol, tak dlouho je v Azkabanu a najednou uteče jen ona? Blbost.
Bella je z rodiny mé nejlepší kamarádky, Lailly Black.
Lailla z ní má strach, zabila jejího tátu.
Když už by měla něco proti Laille, zabila by ji. O Laille jsem se nikdy nezmínila, nevím proč. Je že Zmojozelu a je jí 16 jako mě, Nancy už není s Harrym, je s ním Lailla.
Už se blížil večer a všichni museli spát ve velkém sálu, pro bezpečnost.
Můj táta (budeme mu říkat Snape)
Mě a Draca zavolal k sobě. Draco měl zabít Brumbála, On to věděl dávno, ale já ne.
Ani jsem se nedivila, byl to smrtijed, ale stejně to podle mě nezvládne. Nechci ho nějak pohoršit, ale na tohle mám spíše já než on.
Potom jsem si vlastně něco uvědomila,když mám takové plány, musím mít účel, podívala jsem se na ruku a..... Jsem smrtijed!
Věděla jsem to! Ale Draco to má za úkol,proc si pán zla vybral zrovna mě?
Asi proto že je Snape taky, nebo vážně nevím.
Brumbál čekal v nějaké věži, či co to je, byla tam Bella, Snape, Draco a já.
Brumbál tam něco říkal, nevím co říkal, ale o tom, že dělá Draco špatné rozhodnutí, a že by se měl rozhodnou jinak.
Bellatrix už nechtěla dlouho čekat, „Alex, udělej to, udělej to ty“
„Eh no já nevím, nevím jestli to je úkol určený pro mě“.
„Udělej to, jsi smrtijed, nikdo tě za to neseřve“ řekl Snape
Vzala jsem si do ruky hůlku a chvíli jsem váhala.... „Avada kedavra...“
A bylo po všem.
„Zvládla jsi to, konečně tu není“ Bellatrix mě pochválila.
„Eh zvládl bych to s.. Sám“ řekl Draco
Já mu dala pusu na líčko, sice to nebyla zrovna ta dobrá chvíle, ale neřešila jsem to
Snape se stal ředitelem školy, vypadalo to úplně jinak, všude byly stráže, škola byla velmi střežená, vypadalo to tu hrozně.
Už jsem se nemohla scházet s Dracem, otec to zakázal, i když jsem jeho dcera, prostě to zakázal. Každý večer jsem brečela, nemohla jsem to bez něj vydržet, byl to už měsíc. Každá kolej byla rozdělená na holky a kluky, kluci a holky se nesměli scházet. Nancy už nebyla na škole, kvůli toho, co se stalo. Zůstala tady Lailla, byla na tom stejně jako já, až na to že její kluk byl Harry. V noci jsem nespala, vzpomínala jsem na chvilky s Dracem, jako kdybych ho už neměla nikdy neměla vidět. Už několikrát jsem chtěla za ním utéct, ale jak říkám bylo to střeženo, vůbec nevím proč, však nebyl důvod, Bellatrix nesměla nikomu ublížit, pan zla se nevrátí, prostě žádný důvod není.Ale asi za měsíc by to mělo být už JKo dřív, až na to, že tady nebude Brumbál
ČTEŠ
Ta Zamilovaná
RastgeleAlexis se už v prvním ročníku školy zamilovala do Draca Malfoye, ale on do ní až v 3 ročníku. Jejich láska byla velká, až na nějaké neshody, ale stejně nevydrželi ani jeden bez toho druhého Alexis je 16 léta holka, se zelenými oči, hnědými vlasy s p...