Klasický Den

25 2 1
                                    

~Ráno

Pohled Alexis

Ještě jsem si nezvykla probouzet se vedle někoho jiného než je Draco, upřímně teď jsem šťastná s Harrym, ale šťastná jsem byla i s Dracem. Vstávala jsem hrozně brzo, takže jsem ještě stihla usnout.

Harry už byl vzhůru, takže udělal snídani, uvařil mi čaj a donesl na noční stolek vedle postele. Vždycky vstávám hrozně pozdě, ale Harrymu to nevadilo. Harry musel odejít, protože musel jít na ministerstvo kouzel.

Vzbudila jsem se a první co jsem viděla je snídaně se vzkazem.
Trochu mi vadilo, že Harry usiloval o místo Bystrozora, protože jsem byla Smrtijed. To ale nic nemění na tom že ho miluju.  Furt mám v hlavě myšlenku, že to tak prostě mělo být, Snape taky měl být s Lili, jenže ona byla s někým jiným. U nás to je to samé, já si našla někoho jiného než je Harry, Draca. Stejně jsem si k Harrymu vybudovala nějakou citovou vazbu, ale to dost silnou.

Konec mého přemýšlení, na řadě je snídaně.  Dojedla jsem poslední sousto a mířila do koupelny, ranní rutina... Bla bla bla, prostě víte co do ní patří.
Dala jsem si bílou košili a k ní Zmijozelskou kravatu.

Dneska jsem vůbec nevěděla co budu dělat, bylo docela hnusné počasí, a tak jsem se nemohla jít jen tak někde projít. Chtěla jsem být učitelkou lektvarů, nebo Opčm. Už od mala mě zajímaly lektvary z toho důvodu, že to dělal i Snape. Nevím zda se v mém věku dostanu vůbec ještě do Bradavic, ale ráda bych dělala to co mě zajímá a to co mě naplňuje.

Celé dopoledne jsem strávila studováním lektvarů, vůbec jsem neměla přehled o tom kolik je hodin, tolik jsem se soustředila. Když jsem uslyšela jak se odemykají dveře, docela jsem se lekla. Byl to naštěstí Harry, měl úsměv na tváři, proteže ho příjmuli. Měla jsem z toho i docela radost, protože o to místo dost dloho usiloval.

Milovala jsem jeho úžasný úsměv, hend když jsem ho viděla šťastného, byla jsem taky šťastná, i když jsem se každé ráno problouzela s tím že si na mě Draco nidky nevzpomene, měla jsem radost z toho, že mám někoho, komu můžu věřit, kdo mě bude milovat za to, jaká jsem.
.
.
.
.

Tento díl je hrozně moc krátký, ale já vážně nevím co mám psát, ale nechci skončit. Další díl bude o hodně delší a bude zajímavější,

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 25, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Ta Zamilovaná Kde žijí příběhy. Začni objevovat