Potion Of Love

83 5 0
                                    

~Den školního plesu~

Celý den byl pro mě hrozný, nemohla jsem se dočkat na večer, když konečně nastal všichni se sešli do místnosti kde se měl byl ples, Draco už na mě čekal, měl černé sako a Zmijozelskou kravatu, já jsem měla černé šaty, kolem pasu stuhu s erbem zmijozelu, každý musel mít na sobě něco, co znázorňovalo jeho kolej, sice nevím proč ale to už je vedlejší. Draco mě chytil za ruku a šli jsme na místo, bylo to úžasné, všude plno jídla, hudba hrála a všichni tančili. Hned jak jsme tam přišli odložili jsme si věci a šli tančit... Bylo to úžasné, moc jsem si užila každou chvilku s ním, ani jsem nechtěla věřit že to není sen 💚. Když ples skončil, učitelé nám dovolili být ještě chvilku s kým chceme. S Dracem jsem šla do jedné místnosti, do které můžou jen žáci že Zmijozelu. Místnost byla rozdělená na takové malé pokoje, prý to je pro někoho kdo chce mít svůj klid nebo tak něco. Draco mě zavedl do jednoho pokoje, zavřel dveře, přišel ke mě a dál mi pusu, v tu chvíli jsem myslela že se mi pořád zdá, nemohla jsem uvěřit, že to není sen,bylo to tak pěkné💚. K ničemu jinému nedošlo. Poté jsme už museli jít každý na svou kolej. Na rozloučenou jsem ho objala a dala mu pusu. Na pokoji už čekala Nancy a byla na mě trochu naštvaná, na plesu jsem si ji moc nevšímala, ale zase řekla že nám to spolu sluší. Nancy šla na ples s Harrym což bych moc nečekala od holky ze Zmijozelu, ale když ho má ráda a on ji tak proč ne?
Další den ráno se toho nic moc nestalo, prostě učení, volná hodina a zase učení, nic zajímavého. Odpoledne jsme byli s Dracem na jeho pokoji, na mém pokoji byla Nancy. Seděli jsme na jeho posteli, bavili se a drželi za ruce. Uteklo to hrozně rychle což mě mrzelo,Draco byl na pokoji sám, jeho spolubydlící museli že školy nachvilku odejít,takže jsem na Dracově pokoji zůstala. Sice to bylo proti školnímu řádu ale bylo nám to vcelku jedno. Když jsme měli víc času na to, aby jsme byli spolu, chtěli jsme toho využít. Když už mi teda bylo 15,tak nikomu nevadilo, že se líbám s klukem. U Draca to bylo to samé až na to že mu bylo 16 a líbal se s holkou 🤷‍♀️.
Když už bylo fakt pozdě tak jsem musela odejít. Pokoje od kluků byly na 3 poschodí a ty naše na 2 poschodí. Tohle byla trochu nevýhoda, musela jsem jít přes schody, které si občas dělají co chtějí, bála jsme se, že zrovna když po nich půjdu, zavedou mě někam jinam. To se naštěstí nestalo a já se konečně dostala na svůj pokoj. Byla tak 1 hodina ráno a já nemohla usnout. Myslela jsme na Draca a při tom fakt spát nejde. Nakonec jsem uska tak tvrdě, že jsem málem zaspala. Ještě, že jsme měla Nancy jinak bych se probudila tak v 11h ráno. Dneska jsme z nějakých důvodů měli jen 1 vyučovací hodinu, prý byla na škole nějaká porucha a nikdo nechtěl ať se někomu něco stane. Aspoň tohle bylo dobré. Když jsme šla do knihovny vrátit 1 knížku(musela jsem si přečíst) tak jsme potkala Nancy jak si s Harrym dávají pusu. Tohle jsem vážně nepochopila... Nebelvír+Zmijozel?
To k sobě moc nepatří. Já jsem velmi spokojená s tím, že mám Draca 💚
Když jsem vycházela z knihovny potkala jsem Draca, na přivítanou jsem ho objala. Při první hodině jsem ho neviděla, nebyl na ní. Bylo mi to vcelku jedno kde byl, hlavně že je tady. „Mám pro tebe špatnou zprávu, Potter chodí s Nancy, mojí kamarádkou" řeka jsem. „To si ze mě děláš srandu ne? Ona a Potter? Fakt skvělá zpráva."
„Promiň já tě nechtěla naštvat, jen jsme to to chtěla říct ať se nedivíš, když je potkáš spolu na chodbě". Draco to neřešil, řekl že někam půjdeme, chytl mě za ruku a někam jsme šli. Já ho tak milovala💚.
Nebyla jsme ale jediná která ho má ráda, našla se další. Jmenovala se Luna. Měla černé vlasy a hnědé oči. Draco ani já jsme ji nikdy neměli rádi. Další den mu dala lektvar lásky do pití, zapůsobil na něj. Já jsem o tom nevěděla. Když jsme šla do koupelen, viděla jsme ty dva jak se líbají. Utekla jsem do koupelen a začala brečet. Když jsme někoho uslyšela vzala jsme si hůlku a otočila se. Byla to Luna.
Se slzama v očích jsem mávla hůlkou ale ona uhla, udělala to samé. Já jsem se dokázala ubránit proto jaké kokiv magii co na použila, ale ona ne. „Mdloby na tebe!"
Luna to nepostřehla a zasáhlo ji to. Luna dala Dracovi moc slabý nápoj, všechno dělala nevědomě, ale teď všech co dělal tak už ví. Věděl, že jsem šla do koupelen. Když se Luna zvedala, slyšela jsem kroky, otočila jsem se směrem ke dveřím, vzala hůlku, a čekala kdo příjde. Byl to Draco,měl v ruce hůlku,věděl že by se mu mohlo něco stát. Když vešel do koupelen, viděl tam mě se slzama v očích, a potom viděl Lunu.
„expelliarmus!" řekla jsem a mu vyletěla z ruky hůlka. „Já vím co se stalo, dělal jsme to nevědomě, může za to Luna! Dala mi nápoj lásky, ale nejspíš moc slabý." řekl.
„nevím co si mám myslet" Řekla jsem.
„Má pravdu," řekla Luna,jen jsem ti záviděla, dodala.
Fajn, Draco jdeme. Chytl mě za ruku a odešli jsme
Po týdnu už to bylo dobré, nebyla jsme na něho naštvaná, zase to bylo tak jako to má být

Ta Zamilovaná Kde žijí příběhy. Začni objevovat