six

3.9K 466 475
                                    

Midoriya, hala olanları idrak edememişti. Kendisi tekli koltuklardan birinde oturup hayatı boyunca aklına gelmeyecek bu görüntüyü izliyordu. Bakugou, somurtup her şeye laf ederken Kirishima, Kaminari ve Todoroki üçlüsü gülüşüp eğleniyorlardı. Jirou, Midoriya'nın şaşkın halini fark edince diğerleri fark etmeden Midoriya'yı mutfağa çağırdı. Jirou mutfağa gittikten sonra arkasından Midoriya gitti.

"Bunun nasıl mümkün olduğunu söyler misin?"

Midoriya, fısıldarken azarlar bir tonla söylemişti. Jirou, Midoriya'nın alnına bir fiske vurdu.

"Todoroki'nin evinde oturup kahkaha attığı için Tanrı'ya inanıp dua etmen gerekirken burada şikayet ediyorsun."

Midoriya, Jirou tarafından azarlandığı için olduğu yere sinmişti.

"Kızma... Sadece şaşkınım. Nasıl oldu bu?"

Jirou, omzunu silkti.

"Kirishima ile arkadaşlarmış. Yolda karşılaştık ve davet ettik."

Midoriya derin nefes alırken Jirou, Midoriya'nın sırtını patpatlayıp içeriye gitti. Midoriya, nefesini dışarıya geri verdiğinde o da eski yerine gitti.

"Midoriya, evin çok güzelmiş."

Midoriya içeri geçip yerine otururken Todoroki gülümseyerek konuşmuştu. Midoriya, kızaran yüzüne engel olamayarak konuştu.

"Teşekkür ederim, Todoroki-kun."

Jirou, göz işaretleri ile Kirishima ve Kaminari'ye bir şeyler anlatmaya çalışırken ayağa kalktı.

"Denki, benimle bir gelsene. Annen bana mesaj atmış, önemli bir şey olabilir. Gel, mutfakta konuşalım."

"Tamam, hayatım."

İkisi de ayağa kalkıp abartılı oyunculuklarıyla mutfağa geçerken Todoroki ve Midoriya, şaşkınca arkalarından bakakaldılar.

"Katsuki, gözümde bir şey var sanırım. Yardım eder misin?"

Kirishima, mimikleriyle Bakugou'ya bir şey anlatırken Bakugou, umursamaz bir tavırla konuştu.

"Git, kendin yap. Beni kaldırma."

Kirishima, pes edip Bakugou'nun kolundan çekerek zorla mutfağa ilerledi.

"Garip..."

Midoriya, kendi kendine mırıldanırken Todoroki'nin dikkati ona yoğunlaşmıştı. Midoriya, onun bakışları altında ezilirken onun yüzü hariç her yere bakıyordu.

"Midoriya, neden yüzüme bakmıyorsun?"

-

Arkadaşlar, yeni bir kiribaku yazmak istiyorum ve kurgusu hazır, ama aklımda başka bir kurgu daha var ve hangi çift olacağına karar veremedim. Tododeku ve kiribaku hariç istediğiniz bir çift varsa söyler misiniz?

coffee shop ;; tododeku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin