ten

3.3K 359 324
                                    

"Yani siz tam yiyişirken Bakugou ve Kirishima tarafından basıldınız?"

"Yiyişmek demeyelim de birbirimizi sevmek diyelim."

Jirou, Midoriya'nın söylediği şeyle büyük bir kahkaha atarken kafedeki tüm müşteriler onlara dönmüştü. Sabahtan beri Jirou'nun laflarından bıkan Midoriya, dün geceyi ona anlattığı için çok fazla pişman olmuştu.

"Ama birden çıkıp gitmesi tuhaf olmuş. Birden seni yerken, sonradan seni tanımıyormuş gibi gitmesine anlam veremiyorum. Acaba bu çocuk mal mı?"

Jirou'nun ciddiği sorduğunu bakışlarından anlamıştı, Midoriya. İç çekip omuzlarını silkti.

"Belki de cidden maldır ama o olaydan sonra umarım tekrardan bir araya gelmeyiz."

"Sence gelmemeniz mümkün olur mu?"

Jirou kıkırdarken, onu gerisinde bırakıp depoya gitmişti. Orada Jirou onunla dalga geçemeyecekti ve kafasını dinleyebilecekti. Jirou'yu seviyordu ama bazen şakanın suyunu çıkarabiliyordu ve böyle durumlarda en iyi yaptığı şeyi yapıyordu; kaçıyordu.

Işini yapmaya başlarken, kafasının içi bir ton düşünce ile dolmuştu. Dün gece uygunsuz bir şekilde basıldıklarından sonra Todoroki apar topar evi terk etmişti. Midoriya, bu yaptığına anlam veremiyordu. Utanmış mıydı? Onun için dün gece bir hata mıydı? Her şey yanlışlıkla mı gelişmişti? Midoriya; bu sorularla başa çıkamayacağını, çıkmaya kalkışırsa kalbinin kırılacağını biliyordu ve bu yüzden uzun bir süre düşünmemeye karar verdi. Her şeyi zamana bırakmak ve umursamamak istiyordu, bir de üzülmemek.

1-2 saat sonra tüm işi bitince gururla etrafına baktı. Biriken çöp poşetlerini alıp kafenin arka çıkışına doğru ilerledi. İki eli de dolu olunca zorla kapıyı açmış ve dışarı çıkabilmişti. Hâlâ alnından terler akıyordu. Poşetleri çöpe atıp ellerini beline koydu ve etrafa bir bakış attı. Burası kafenin arka tarafıydı ve çalışanlar dışında pek kimse olmazdı. Bazen serseriler ya da kaçamak yapmak isteyen çiftler için uygun ortam olabiliyordu. Gözleriyle etrafı hızlıca tararken uzakta iki beden gördü. Gözlerini kısarak birkaç adım attı. Gördüğü görüntü ile oradan koşarak uzaklaştı.

-

merhabaaaa! biliyorum, uzun bir bölüm hakkınız ama bunu biraz geçiş bölümü olarak düşünebiliriz.

spoi: her an angst olabilir, aramızda kalsın.

eğer bu fic hakkında güzel önerileriniz varsa söyleyebilirsiniz çünkü bazen tıkanabiliyorum. :(

ayrıca istediğiniz animeden veya ünlülerden bir ship varsa da söyleyebilirsiniz. tanıdığım veya bildiğim sürece, ship fark etmeksizin yazacağım.

todobaku okuyan var mı, bilmem ama okuyan varsa todobaku da yazıyorum. profilimden ulaşabilirsiniz. :3

neden hep yeni bölümü geç attığıma gelirsek eğer,

bu ve diğer ficime böyle yorumlar geliyor ve sırf siz ağlamayın diye geç atıyorum, sizi düşünüyorum. (kesinlikle fikir gelmediği ve üşenmediğim için değil.)

buraya kadar okuduysanız eğer teşekkür ederim ve sizi seviyorum.♡

coffee shop ;; tododeku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin