🖤Andi🖤
Egy újabb csodás napra ébredtem. Arcot-, fogatmostam, felöltöztem, némi smink, és voilà. A konyhában begyűjtöttem a mai szendvicseket, vizet és csokit. Kell a boldogsághormon, na.
A suli felé haladva a szokásos tevékenységemet csináltam. Zenét hallgattam. Minden tök normálisan telt, egészen a negyedik szünetig.
A szekrényben pakolásztam, amikor is odajött hozzám a suli legidegesítőbb sráca. Dominik. Tipikus nőcsábász.
-Szia Andi.
-Szia, mit szeretnél? - kérdeztem továbbra is a szekrényben kutatva.
-Csak gondoltam elmehetnénk egy buliba. Az egyik haverom pont a hétvégén tart egyet. - nézett rám azzal az idegesítő vigyorával.
-Bocs, de a hétvégém már foglalt. - néztem rá.
-Milyen program fontosabb egy csúcsszuper házibulinál? - értetlenkedett.
-Ha annyira tudni akarod akkor elmondom. Edzésem van.
-Ó, ez jól hangzik. Elkísérlek.
-Már van társaságom. Amúgy meg, nem hiszem, hogy annyira érdekelne. - csaptam be a szekrény ajtaját.
-Ó dehogynem, nagyon is érdekel. Milyen edzés lesz?-Semmi közöd hozzá. És ha most megbocsátasz, megyek órára. - ezzel faképnél hagytam.
Pofátlan majom. Mégis mit képzel ez magáról? Azt hiszi attól, hogy a fél iskola meg volt neki, én is be fogok dőlni a trükkjeinek?
Túléltem a tanítást, és már rohantam is ki az iskolából. Odakint nem várt meglepetés fogadott.
-Szia. - vigyorogtam rá.
-Szia Andi. - ölelt át.
-Hogyhogy itt vagy?
-Gondoltam elkísérlek. Régen láttalak már tornázni. - vonta meg a vállát egy széles mosoly kíséretében.
-Oksa. Akkor még hazaugrok a cuccomért és mehetünk. - bólintottam.
Otthon felvettem a tornacuccom, és elindultunk a csarnokba. Az edzés a szokásosan telt. Miután végeztünk, hazafelé vettük az irányt.
-Szia. - köszöntem volna el a kapunkban Krisztől.
-Andi. Figyelj, lehetne, hogy újrakezdjünk mindent? Kedvellek, és nem akarom, hogy tönkre menjen ami köztünk van. - nézett rám boci szemekkel.
Teljesen ledöbbentem. Mi az, hogy ami köztünk van?
-Legyen. És honnan akarod újrakezdeni? Teljesen vagy van egy pont?
-Nos, én arra gondoltam, hogy onnantól amikor az országos verseny volt. - pillantott rám félve.
-Rendben.
-Akkor... Szent a béke?
-Igen. - nevettem fel, és szorosan magamhoz öleltem.
-Hiányzott az ölelésed. - motyogtam a mellkasába.
-Nekem te hiányoztál. - tolt el magától, és simította meg az arcom.
Erre a mondatára nagyot dobbant a szívem. Elengettem, és még egy utolsó puszit nyomva az arcára, bementem a házba.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fekete angyal a jégen/Befejezett/
Ficção Adolescente"-Boros Krisztián de csak Krisz.-nyújtotta felém mosolyogva a kezét. -Nagy Andrea, Andi.-fogadtam el." Ezzel kezdődött minden. Egy szimpla bemutatkozással. És hogy mi lett belőle? Ha velem jössz megtudhatod. Nyomokban káromkodást tartalmaz. 2020.02...