"L-like me? C-cikgu ckp pasal cinta dgn saya? Semua tu toxic je cikgu..Saya tak percaya"
"Tak..Elena." Sehun merapatkan badannya dgn Elena.
"Saya akan buktikan dekat awak yang awak salah. Cinta tu indah Elena. Cinta bukan toxic."
"Ye cikgu. Cinta tak toxic. Tapi pencinta tu yang toxic. Saya masuk kelas dulu" Elena mengambil langkah pergi dari situ.
"Saya tunggu awak Elena!" jerit Sehun tanpa rasa malu.
Omg aq pulak yang malu.
[Di kelas]
Elena masuk ke kelas dan terlihat Rowoon yg sedang meletakkan kepalanya di atas meja. Elena sempat bergaduh dgn dirinya sendiri sama ada ingin menegur Rowoon atau tidak. Akhirnya dia mendekati rowoon.
"Yahh..Taknak letak ubat ke kat luka kau tu?"
"Biarlah..Kau peduli ape aq mcm ni"
Lah emo pulak mamat ni...Hmm
"Suka hati kau lah rowoon" Elena terus ke tempat duduknya.
Namun,matanya tidak dapat dialihkan daripada memandang rowoon.
((Eh pahal ngn aq ni? Pelik...)) soal Elena sendirian di dalam hatinya.
Tiba ii ketua kelas mereka mengalihkan pandangannya drpd rowoon.
"korang, kita ada class dgn sir sehun"
"What?! Sejak bila class kita terlibat dgn dia?" Elena terkejut sehingga dia tidak sedar yang dia telah menarik perhatian seluruh kelasnya.
"kenapa terkejut sgt? Ada apa ii yang menarik jadi antara sir ngn kau ke El?" sindiran rowoon mematikan kata ii Elena. Rowoon terus keluar dari kelas tersebut.
Ienara dan Jungkook yang juga terkejut dgn pengumuman ketua kelas mereka itu lebih terkejut melihat hubungan dingin antara dua sahabat karib mereka.
"Wehh, kau ok tak? Eh rowoon ok tak? Eh ape aq ni!" Ienara menepuk nepuk mulutnya yang tidak dapat mengutarakan soalan yang setepatnya.
"Kau diam je lah. El, kau ngn rowoon ok tak? Lain mcm je harini" soal jungkook tenang sebelum dia menyambung..
"Haa tu soalan yg betulnya woi! Now, ulang balik ape yg aq ckp tdi, tanya El"
Jungkook sentiasa menyakitkan hati."Tak payah repeat..Aq belum pekak lagi" sampuk Elena.
"Korang asal weh?" tanya Ienara
"Entah dia, patutnya aq yg marah dye sbb apa yg jadi tadi. Ini dia pulak yg marah ii aq." jawab Elena kesal.
"Ish ish ish..Period agaknya budak ni" sampuk Jungkook
YOU ARE READING
Toxic Love [COMPLETE]
Romance"Jangan cakap pasal cinta dengan aq kalau kau sendiri tak faham maksud cinta yang sebenar"