Adı zeynep(Yani sen)yaşı 19 ama hala lise son öğrencisi bur kere sınıfta kaldı.Normalde güney koreli annesi babası var ama dedesi türk olduğu için kızın ismini Zeynep koy muş şu anda GUNEY KOREDE yaşıyor....
Adı asi yaşı 19 o da sınıfta kaldı bir kere lise son öğrencisi.Güney koreli ama annesi babası turkiye ye iş için giderken hayatlarını kaybederler sonra Asi turkiye deki yurtlarda kalır yurttaki bakicilardan bur tanesi kızın ismini asi koyar.Şu anda GUNEY KOREDE yaşıyor.Ve ZEYNEP in en yakın arkadaşı....
Adı eylül 19 yaşında o gerçekten çok zeki ama sırf an yakın arkadaşları da sınıfta kaldığı için ve de onlardan ayrilmamak için o da sınıfta kaldı.Eylülün annesi türk babası koreli ondan dolayı da annesi eylül koydu kızın ismini.Güney KOREDE yaşıyor.En yakın arkadaşı Zeynep....
Adı jungkook 19 yaşında lise son öğrencisi güney koreli annesi ve babası çok öncesinde ölmüştü.Ve en yakın arkadaşı ZEYNEP ti.Gerçekten Zeyneple kardeş gibiler.....
Adı Min yoongi 19 yaşında lise son öğrencisi güney koreli.annesi ve babası ayrı olduğu için tek başına kalıyor.Güney KOREDE yaşıyor.En sevdiği arkadaşı kankasi ZEYNEP......
Adı kim seokjin 19 yaşında lise son ogrencisi.zengin bir ailesi var.Güney korede yaşıyor en iyi dostu ZEYNEP ve JUNGKOOK.....
Adı kim hoesok 19 yaşında lise son öğrencisi zengin bir ailenin cocugu güney korede yaşıyor en iyi dostu KİM NAMJON....
Adı kim namjon 19 yaşında lise son öğrencisi ailesini küçük yaşta kaybetti güney korede yasiyor en yakın dostu ZEYNEP......
Adı Kim taeyoung 19 yaşında lise son öğrencisi kendi başına yaşıyor(ama jungkook ve Zeynep de onun evinde yaşıyor)güney korede yasiyor. En iyi dostları ZEYNEP ve JUNGKOOK......
Adı jimin 22 yaşında edebiyat öğretmeni .Güney korede yasiyor en yakın arkadaşı(daha belli değil)......
ILK BOLUM BITTI NASIL AMA GUZEL DİMİ?????
IYI OKUMALAR
BYEEEEEEE
♥♥♥