~9~

26 9 14
                                    

Sonunda beni benden daha çok SEVECEK olan birisi var.
RO-BİN!!!!!

Ro-bin=Zeynep biliyo musun ben artık sizin okuldayim jungkook için de sorun yoksa senin yanına oturabilir miyim???

Zeynep= Artık jungkook diye birisi yok tamam mı???

Ro-bin=Tamam sevgilim de....Size Ne oldu böyle grubun içinde yoksun bakıyorum da.

Zeynep=Jungkook Bana değil iki yıl önce tanıdığı bir ineğe inandı ve şu anda ne ben onun hayatindayim ne de o benim hayatımda.......

Ro-bin=O kkim oluyo da seni uzuyo ha!??!??!Ben ona bu gece güvensizlik neymiş gösteririm.

Zeynep=Lütfen yapma A-aş-aşkım lütfen artık onunla ilgili hicbir seyin içinde olmak istemiyorum.Gel hadi zil çaldı sınıfa gidelim.

Ro-bin=Ben senin aşkım diyen ağzını öpeyim....

Zeynep=YAVAŞŞŞ.....

Ro-bin=Tamam yaaa.Hadi gidelim.

Ro-bin gerçekten tatlı çocuktu yani benim için öyleydi bakalım tae ve asi bizi görünce nasıl bir tepki verecekler???

(BU RO-BİN))))

Ben sınıfa girerken Ro-bin in elini tuttum ve o bunu yapacağımı bilmediği için küçük bir tekleme ani yaşamış olabilir sonra belimde bir el hissettim bu Ro-bin di ben başımı onun omzuna yasladim ve sınıfa girdik asi bizi gördüğü gibi yerinden sıçra...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben sınıfa girerken Ro-bin in elini tuttum ve o bunu yapacağımı bilmediği için küçük bir tekleme ani yaşamış olabilir sonra belimde bir el hissettim bu Ro-bin di ben başımı onun omzuna yasladim ve sınıfa girdik asi bizi gördüğü gibi yerinden sıçradı tae oturduğu yerden düştü ve jungkook........

Jungkook Ro-bin e nedense yiyecekmis gibi bakıyordu Ro-bin de jungkooka ne bakiyon olum bakışı atıyordu...

Bende sadece Ro-bin e bakıyordum sanırım beni kendine asik etmeyi başarmıştı.
kıskandığını anlamam pek uzun surmemisti hemen aramıza girdi ve bana sarıldı...

Tae=O yokken ben vardim ona göre.Ooo ENİŞTEM VAR ARTIK!!!

Asi=Susun gençler Nazar filan değer şimdi malum burası düşman bölgesi nerden saldircaklari belli olmazzzz!!!!

Ro-bin=Tamam ama beni anla yaaa ben de çok seviyorum ve tae.....

Zeynep=Gelin buraya yaaa yerim ben sizi.....

Dedim ama gelemediler çünkü jimin sınıfa girdi ve derse geçtik...

Jimin=Herkese günaydın gençler...Bugün aramıza yeni bir öğrenci daha katıldı.Gel bakalım kendini tanit....

Ro-bin=Adım Ro-bin 19 yaşındayım ve Zeynepi çok seviyorum ona göre ayağınızı denk alın.

dedi sonra jimin benim siramin olduğu yere doğru yaklaştı ve tam benim yanımda durdu sonra ayağı burkulmus gibi yapıp benim üstüme düştü.Bu jiminin benimle alıp veremediği ne acaba!???

Ro-bin=Hay sikiyim ben benim ağzımı...

Dedi sonra benim yanıma koştu.

Jimin=Pardon Zeynep ayağım kaydı iyi misin???

Ro-bin=Ben O kayan ayakları bilirim ama neyse...

Zeynep=Tamam aşkım sorun yok ben iyiyim:)

Ro-bin=😚😚😚

Sonra drsler bitti ve biz eve gittik eve girdiğimizde evin kapısı kırılmıştı ama kim olabilir ki ben asi tae ve ro-bin hemen eve koştuk ama jungkookun orda ne işi vardı elinde de benim attım diyip de atamadığım hatıra kutusu.

Jungkook=(Ağlayarak)Hani atmistin neden sakliyorsun bunu!?!?!

Ro-bin=Sen hangi sıfatla  benim sevgilime bagirirsin ha! !!?!?!?

Jungkook=ZEYNEPIN KARDEŞİ OLMA SIFATIYLA...

Zeynep=Senin gibi kardeşi sikiyim ben!!! (Biasi jungkook olanlar özür dilerim)

Jungkook=O zaman neden sakladin! ?!?!?

Zeynep=Yapamadım anladın mi olmadı işte sen yokken hep birşeyler eksik kaldı bende oldu mu?? şimdi alabilirsin ama onlara çok iyi bakicaksin tamam mi???Onlar benim tek varlığım gibiler ya onun içinde göbek bağlarımız bile var lan anliyo musun beni şimdi.Artık gidebilirsin zaten yikiktim şimdi sen beni yerin dibine sokup üstüme de kentsel dönüşüm yaptın tebrik ederim.Daha fazla ezme beni lütfen.Böylesine gerek yok kalbimde.Git lütfen...

Ro-bin=Sen bir kapının önüne gelsene seninle erkek erkeğe birşeyler konuşalım.😈😈😈

Jungkook=Bana uyar.

Tae=Bana da uyar değil mi???

Ben ve asi hemen pencerenin onune geçtik ve onları izledik ama birşeyler ters gidecekti jungkook bunların ikisine de yeri opturur yani biliyorum da konuşuyorum Ro-bin e bişey olmasını istemem ondan dolayı aralarına girdim jungkook Ro-bin e tam yumruk aticakti ki araya ben girdim ben yerde yığılmış bir şekilde dururken ağzımdan kan çıktığı gördüm..

Jungkook bana vurdu....

Sonra arkadan birisi jungkookun tam karnına bıçak sapladi......

O.........

Bölüm bittiiiii!!!!!
Heyecanlı bir yerde biraktiysam özür dilerim...
Hepinizi çok seviyorum.....
Byeeee...
♥♥♥♥

MY STORYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin